annehlie

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

GOD JUL!

Av Annehlie Eriksson - 24 december 2010 14:36


GOD JUL !

 

På er allihop vill jag bara säga. Vet att jag varit osynlig på bloggen en tid nu men tiden att blogga har bara inte funnits så då har inte heller lusten infunnit sig riktigt. Nu väntas  julfirande här hemma ihop med barnen. David och jag och Caroline sitter just nu och väntar på att min son och hans flickvän strax ska glida in här på gården.

Det var ett tag osäkert om de skulle kunna komma. Svärdottern åkte på magsjuka och lagomt när hon återhämtat sig så åkte min son på samma elände. Igår låg de hemma och återhämtade sig och nu idag är de iallafall på väg hit.

Själv är jag döförkyld men det ska nog bli en riktigt god jul ändå.

Julmaten är inköpt, julglöggen inköpt, julklapparna ligger under granen. Nu kan julen börja.

 

Så en riktigt

GOD JUL TILL ER ALLA NU.

 

kram Vickan  

 
 
Ingen bild

nenne

25 december 2010 14:05

God Jul och en god fortsättning önskar jag er alla. Hoppas också att ni kryar på er. Det bästa med julen är att den kommer oavsett julklappar eller hälsotillstånd och då är det bara att sätta sej ner å njuta så gott det går. Kramar till er/ Nenne

Annehlie Eriksson

25 december 2010 18:34

Det är sant och julaftonen blev trots allt fin och lyckad men idag är det sämre med fru Eriksson. Hög feber och döförkyld. Suck.

 
Gilla

Gilla

25 december 2010 17:32

Så tråkigt att ni blev förkylda och dåliga lagom till julen. Hoppas att det känns bättre nu.

Jag var bara på väg för en liten titt in i stugan för att önska ett fortsatt trevlig julfirande.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.se

Annehlie Eriksson

25 december 2010 18:33

Tyvärr är jag sämre idag. Idag har jag hög feber och är riktigt sjuk. Hmm. Det blev en bra julafton iallafall och det var väl huvudsaken.

 
Ingen bild

Fenixmona

26 december 2010 07:55

Godmorgon i stugan denna annadag och sista av julens dagar! Hoppas du mår bättre idag! Förkylning är bland det värsta jag också vet...Krya på dig vännen! Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards