annehlie

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Annehlie Eriksson - 2 december 2010 21:47

 DEN HÄR FINA AWARDEN HAR JAG FÅTT AV MIN VÄN GILLA!


  


Man ska länka till den man fått den av och sen ska man skriva sju sanningar om sig själv och sen skicka den vidare till sju av sina vänner.

 

Ok. Här kommer sju sanningar om mig själv

 

1. Jag älskar djur och varje gång jag kommer hem till någon som har djur så drabbas jag av "jag vill också ha"  syndromet så när jag blir pensionär ska jag skaffa mig en hund igen.

 

2. Jag älskar barn och det är väl antagligen därför jag jobbar som bvc sköterska ; )

 

3. Jag gifte mig på en sandstrand på koh Lanta i Thailand men jag har också gift mig i kyrkan en gång i tiden som ung. Filmen från mitt bröllop i Thailand finns att se om ni går in på min gamla blogg 

 

www.metrobloggen.se/Annehlie 

 

I sidokolumnen under mitt bröllop hittar ni bröllopsfilmen.

 

4) Jag har hoppat bungyjump i Thailand! Filmen hittar ni på samma adress som ovan fast under kolumnen "vår thailandsresa".

 

5) Jag älskar att dansa. Om jag skulle leva om mitt liv idag så skulle jag bli proffsdansare.

 

6) Jag har aldrig ångrat att jag fick barn ganska ung. Idag har jag vuxna barn men känner mig fortfarande ganska ung. Nu är det min tur att leva livet ; )

 

7. Jag älskar att skriva. Det är därför jag har en blogg och min största dröm är att bli författare.

 

Där har ni sju sanningar om mig själv.

Eftersom jag är sjukt dålig på att välja ut vilka som ska få awarden vidare från mig så väljer jag att ge den vidare till alla mina bloggvänner som står som mina bloggvänner i sidokolumnen. Ni är alla lika värda att ta del av den och dessutom är jag sjukt nyfiken på sju sanningar om er ; )

 

Kram Vickan

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards