annehlie

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Annehlie Eriksson - 25 december 2010 18:36

  

Ja då var julaftonen över och juldagen sänker sig över alla hus och hem med sitt lugn. Här hemma finns det bara sjukdomar just nu.

Jag vaknade ju redan igår med 38 graders feber och mådde lite risigt. Hostan och snuvan hade försämrats men jag stoppade i mig ett par alvedon och fixade till mig i nya julblåsan ändå.

Vid fyra kom min son och hans tjej hit och sen åt vi god julmat och delade ut alla julklappar. Så julaftonen blev lyckad och jag lyckades också att mota bort den där hemska sjukdomen och mådde riktigt bra där på kvällen tyckte jag.

 

I morse vaknade jag med 39 graders feber och en hosta och en snuva som inte är av denna värld!! Nej jag mår verkligen skitdåligt. Familjen har åkt till Avesta till våra föräldrar för att fira jul där idag men jag fick stanna hemma jag. Jag har sovit hela eftermiddagen känns det som. Tog ett par alvedon tidigare idag men då svettades jag så jag fick byta kläder två omgångar för det gick i princip att vrida ur kläderna. Nu har jag feber igen känner jag men har bestämt mig för att det är bättre att frysa med feber än att ta alvedon och genomlida den där svett fasen igen.

Hostan ska man inte prata om. Jag hostar så lungorna nästan hoppar ur och nästäppan och snuvan....nej jag hatar verkligen förkylningar.

 

Jag har inte tid med det här. På måndag ska jag jobba och jag är själv på jobbet då kollegan har semester. Dessutom ska jag hämta mina nya brillor då och det har jag sett fram emot.

På onsdag ska jag få min present av min dotter. Vi ska på floating och massage. det vill jag inte heller missa!!

 

Det här inlägget blev negaqtivt kände jag men det är så jag känner det just nu...negativt.

 

Men julaftonen blev iallafall fin.

Hoppas ni andra också fick en riktigt fin julafton.

 

Kram Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards