annehlie

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 19 juli 2010 17:00

  

Det var så otroligt vackert där vi bodde på Koh Lanta. Vi bodde i bungalows och det här var stigen ner till stranden. Allting var bara som en dröm. De första dagarna kunde vi bara koppla av. Bada nere i det ljumma havsvattnet och strosa runt bland de mysiga gatorna på Koh Lanta....köpa oss en kall chang som serverades i isfrostade glas.

  

Det här är ytterligare en bild ifrån slingan ner till havet. Man kunde tydligt höra syrsorna när man gick där på plankorna i den ljumma luften. Det här är mannen som jag gifte mig med .

Under de kommande dagarna så hade vi det ganska hektiskt. Förutom att vi badade, åt gott, drack gott och shoppade så hann vi besöka vår skräddare vid två tillfällen då vi valde tyg till våra brudkläder och en gång fick vi åka dit när kläderna var halvfärdiga för att nåla de osv. för att de skulle vara perfekta. Han var helt otrolig skräddaren. Han sydde upp kläderna på tre dagar!

 

En dag kom frisören och sminkösen hem till oss i bungalowen och hälsade på för att höra angående frisyr och sminkning.

 

Ja jag kände mig som en prinsessa ut i fingerspetsarna.

 

Vi fick också till sist träffa vår kontaktperson som jag endast haft kontakt med via mailen fram tills dess.

 

Vi träffades på vår hotellresturang dagen innan bröllopet.

 

Nu var allting klappat och klart och nästa dag var Dagen D.

 

I morgon kommer våran dag i repris i ord och bilder.

 

Här är ett smakprov:

 

 

Lite dålig skärpa här ute på bloggen men men.......

Kram så länge så ses vi i morgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards