annehlie

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Fotomodell för en dag : )

Av Annehlie Eriksson - 20 juli 2010 17:00

  

Ja  då var det som sagt var dax att fixa håret och sminket. Snacka om att man kände sig lyxig med två män vid sin sida samtidigt och bägge två hade de ett enda mål i sikte....att göra mig till en vacker brud samma kväll. Inte undra på att stämningen låg på topp .

Några timmar senare gick vi iväg, jag i min rosaskimrande brudklänning och David i matchande skjorta och vit kostym, till.......

 

 

limousinen. Hi,hi ja det hade ju naturligtvis varit ett extra plus om den sett ut så här, den hade ju matchat kläderna bra men...nej så var det inte....den var svart och det kändes som att kliva ur en limousine iallafall. Det kan jag intyga. Så här såg det ut när vi kom fram......

 

 

 

Det var tre fotografer som stog och väntade på oss när vi kom och kameran blixtrade som om vi vore ett väntat fotomodellpar som klev ur bilen.

 

 

Jag fick hjälp av tjejen från bröllops firman att fixa till det sista och sen var det bara att skrida fram genom hotellets långa gång bland palmer, ner genom baren och terassen där det redan flockats okända mäniskor som ville skåda vårt vackra bröllop.

 

 

Och här och ingen annanstans börjde den vackra sagan äntligen....på grannhotellets terass trapp med hela Koh Lantas turister som vittnen......

 

 

Fortsättning följer om ni är intresserad av fortsättningen av mitt magiska bröllop.

 

Kram på er!!

 

 
 
Siita

Siita

20 juli 2010 18:48

Klart jag vill se alla avsnitt. Så vackra ni var. Kram

http://Siita.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards