annehlie

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Lördag kvällen blev riktigt kul och lyckad!

Av Annehlie Eriksson - 12 juli 2010 21:00

  

Våra män var också såna där urballare som satt sig i öltältet med ett glas öl istället. Efter showen var vi törstiga efter att ha sjungit för full hals så vi tog också en öl.

Jag försökte få till ett kort på Björn och Åsa men som ni ser så ville Björn inte vara med   

  

Nej som sagt var, det ville han inte. Ha, ha.

Vartefter kvällen led så fyllde det på sig i öltälet och inne på området.

Två timmar senare när Linda Bengtzing

  

klev upp på schen så var det ganska fullt där ute. Vi satt då inne vid öltältet fortfarande trötta efter att ha rockat loss till Billy. Linda är ju också otroligt bra och naturligtvis så sjöng man glatt med till alla hennes låtar, fast man satt i öltältet.

 

Efter ett tag så kom även min dotter och hennes kompis Therese ner.

  

Jag skrattade åt Theres t-shirt. Tyckte den var himla häftig. Är det party helg så är det!

Vi blev kvar väldigt länge där nere på stan

  

Min man poserade snällt där nere vid lilla schen kring midnatt. Det hör inte till vanligheterna att han snällt ställer upp på bild så man får liksom passa på.

  

Min mans arbetskamrater rockade loss i det här hårdrocksbandet och han ville absolut se de innan vi gick hem. Jag drog en liten suck då jag inte gillar hårdrock men på något konstigt vis så hamnade jag ändå där framför schen i hop med min man och, ja jag måste säga att de faktiskt var riktigt bra...för att vara hårdrock alltså.

Dessutom tycket både Åsa och jag att sångaren var riktigt söt så det kändes helt ok att stå där en timme eller vad det nu blev.

 

Vi tänkte spela kort när vi kom hem men när Björn skulle gå ut på vår altan och röka och det såg ut såhär

  

Ja då insåg vi att det inte var någon idé att ens tänka tanken.

 

Vi gick och lade oss hela bunten.

 

Vickan

 

 
 
Siita

Siita

13 juli 2010 05:52

God morgon. Trevligt att somna bara så där. Det var ju röka han skulle. Känner igen det från när man var ute. Kramar

http://Siita.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards