annehlie

Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Min dotters garderob är en guldgruva! Finns mycket att låna där : )

Av Annehlie Eriksson - 3 juli 2010 17:44


"När katten är borta dansar råttorna på bordet" heter det ju och det är ett nog så sant uttryck för när min dotter åker bort är det fritt fram till hennes garderob : )

Min nya affär som min man kallar det. Det han inte vet är att det blir dyrt i längden för nästan allt som hon får vill ju jag också ha : (

 

  

Vy ifrån Noras bästa resturang, Grekiska. Där satt vi idag jag och min man och åt god mat och drack en kall och god öl. Jag provade någonting nytt idag, brukar alltid köra kycklingspett annars men idag tog jag vitlökskryddad köttfärs med tomatbröd och saffransris och sallad. Mmmm vad gott det var.

 

Min nya affär heter "Carolines garderob". Där hittar jag nämligen alla mina fynd. Min dotter har så många fina kläder nu så det är nästan svårt att välja vad man ska låna ibland. Det värsta är att när jag lånar något som jag fastnar för så vill jag ju naturligtvis ha en egen också. Som idag, jag fick ju kasta mig på telefonen och be henne att skicka efter en likadan åt mig för en sån vill jag ju absolut ha med mig till Cypern i augusti och då blir hon ju inte så glad om jag tar med mig hennes : )

  

Visst är den snygg!

  

Med min nya väska till från wear it blev den ännu finare.

  

Lade ni märke till dragkedjan på ena sidan av topen. Jätteläckert!

  

Med en liten stjärna på själva hänget. Nej alltså jag blev verkligen kär i toppen direkt. Kommer från Nelly.

  

Jag tog en bild ut mot gågatan när vi satt på grekiska och åt också.

  

 

Väl hemma igen åkte strandklänninge på och håret upp i en svans. Nu ska jag sätta mig ute på altan med en kall och god drink tror jag.

 

Kram på er

Vickan.

 
 
*Aurora

*Aurora

3 juli 2010 19:03

Även min dotter har åkt iväg.Med henne försvann min mascara. Ha det gott. (jättesnygga kläder)

http://www.metrobloggen.se/oro

 
Gilla

Gilla

3 juli 2010 21:42

Sån tur du har som har samma storlek på kläderna som din dotter, så du kan låna av henne. Jag är själv mycket klädintresserad, eftersom ja har haft en så kallad Boutique i över 20 år. Men nu är jag ju pensionär, så det allra coolaste kan jag inte ha.

Det där med de gamla ligger mej särskilt om hjärtat, eftersom jag själv är gammal. Men jag känner mej inte som sådan. Ingen vill tro att jag är så gammal som jag är. Men i höst får jag åka gratis på stadsbussarna i Helsingborg.

Nu har ju Veiken lugnat oss lite, med att hon berättade att Barbara har tystnadsplikt. Får väl hoppas att det inte blev fel just den dagen.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

 
Anniepie

Anniepie

3 juli 2010 21:42

Härligt när man kan ha dotterns kläder, snygga är de ju oxå! :) Nää, jag har ju ingen ac i min lilla bil. haha Men det gick bra endå, hade med mig vatten och drack! :) Hoppas att du har en bra kväll nu. Kram!

http://www.metrobloggen.se/Anniepie

 
Fenixmona

Fenixmona

4 juli 2010 08:56

Gott att kunna låna kläder av varann, ombyte förnöjer ju! Ja, Hunnebostrand är fint! Väl värt ett besök! kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

 
Fisalisa

Fisalisa

8 juli 2010 10:32

Gaaah! Jag vill också ha en dotter med en garderob att ösa ur! Jag är visserligen själaglad åt mina pojkar, men de börjar närma sig 1,90 i längd (och väger väl hälften av mig) så de garderoberna kan jag glömma. Kul blogg du har, hit återkommer jag gärna!

http://www.Fisalisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards