annehlie

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Rubrik saknas

Av Annehlie Eriksson - 1 juli 2010 22:52

  

Måste skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig och det handlar om min dotter. Allt har gått så fort så jag tror ingen i familjen riktigt hänger med längre. Över en natt (känns det som) har hon vuxit från en helt vanlig 18 åring som visserligen tycker om att blogga och som visserligen älskar kläder och shopping(vilket hon absolut fått efter sin mor)   . Dessutom har vi i princip samma klädsmak så gissa om man blir avundsjuk när kassar med skitsnygga kläder dimper ner här hemma så gott som dagligen. "blink" jag skojar, självklart är jag jättestolt och jätteglad över att det går bra för dig Caroline och dessutom kan jag ju alltid smyga in i din garderob och låna ibland emellanåt. Det fanns en tid när du lånade kläder ur min garderob, det var inte så längesen. Payback stumpan   . Ha ha.

 

Hur som helst. Jag trodde att det osannolika redan hänt, det vill säga att min dotters blogg har blivit Örebros största modeblogg. En massa företag mailar och vill arbeta ihop med min dotter. En del har hon tackat nej till. Hon har verkligen valt företagen med omsorg. 

 

Idag mailade   

och i morgon ska hon på intervju med de angående att hon är Örebros största modeblogg.

 

Men i mina ögon är hon så klart fortfarande bara min underbara dotter Caroline och faktiskt en av mina bästa vänner också. Så Grattis till framgången gumman. Det är du värd.

 

Kram mamma.

 

 
 
Hanna

Hanna

1 juli 2010 23:21

hejhej, jag skulle gärna vilja läsa hennes blogg :) vad heter den ? du kan svara genom en kommentar på min blogg

http://hannastenberg.bloggplatsen.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

1 juli 2010 23:38

Hej du
Så härligt de går bra för henne
Kram från mig

http://www.kaffehornan.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

1 juli 2010 23:47

Vad heter hennes blogg
Hittar jag den på aftonbladet

http://www.kaffehornan.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

2 juli 2010 09:06

Gomorron
Var inne hos din dotter en sväng
Härligt de går bra för henne
kram

http://www.kaffehornan.se

 
Anniepie

Anniepie

2 juli 2010 09:36

Jättekul att det går bra för henne! :) Hoppas att du får en bra dag! :) Kram!

http://www.metrobloggen.se/Anniepie

 
kaffehörnan

kaffehörnan

2 juli 2010 15:18

Jag hittade henne
Hon har en trevlig blogg

http://www.kaffehornan.se

 
*Aurora

*Aurora

2 juli 2010 17:08

Kul att det lyckats frö dottern. Kram

http://www.metrobloggen.se/oro

 
kaffehörnan

kaffehörnan

2 juli 2010 19:47

Du får ha en fin kväll o helg
Kram

http://www.kaffehornan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards