annehlie

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Annehlie Eriksson - 29 september 2010 22:08

  

Hej svejs!

Ja som ni ser så är det inte bara zumban som har mig i ett fast grepp. Det verkar som att den här förbaskade förkylningen fått övertaget nu igen. Jag är inte frisk. Jag har visserligen varit på jobbet hela veckan hitills och igår  så tyckte jag att jag efter två dagar började känna mig bättre. Idag tog jag tillbaks de orden. Jag har gått omkring och känt mig risig hela dagen och hur jag tog mig igenom eftermiddagen är fortfarande en gåta. Jag gick hem en timme tidigare idag och när jag kom hem så bäddade jag ner mig direkt i sängen. Nej jag har ingen feber men jag känner mig 100 % förkyld. Så kan man uttrycka sig : ( Det blir nog inget jobb i morgon. Dels så känner jag mig så himla trött och orkeslös av den här jäkla skiten men framför allt så känns det inte bra att gå ner och träffa barn och föräldrar nere på familjecentralen i det här skicket. inte heller gör jag nån nytta på läkarmottagningen på eftermiddagen känns det som. Men undrens tid är inte förbi, jag kan ju vara kärnfrisk när jag vaknar i morgon bitti ; )

 

Tänkte pigga upp er läsare lite med att visa lite shopping nytt som jag lovade er!

Var ju in till örebro i fredags och shoppade stövlar som ni minns.

  

Det här var vinterstövlarna som jag köpte för 400 kr på skokanonen. Sen köpte jag de där sköna ullsulorna på marknaden och stövlarna blev verkligen underbart sköna att gå i. Perfekta nu till vintern. Måste nog dock införskaffa mig ett par i skinn också för blöta dagar. Det är ju bekant inte så bra att klafsa runt i mockastövlar då.

  

Ssen köpte jag de här. 500 kr på skokanonen. Det är mina ladies night stövlar ; )

Jag älskar de!

   De här köpte jag förresten på rean i Stockholm när vi var där sist på en skoaffär som hette Belle. En slags converse modell fast i vitt skinn. Den är helt super duper att gå in. Känns som att man är barfota. Bästa skon jag har. 150 kr fick jag ge för den.

 

Jag älskar ju koftor, det är väl ingen hemlighet direkt. ha ha.

  

Den här sköna och mjuka koftan köpte jag på Gina Tricot. Perfekt nu till den lite småkalla hösten och iskalla vinterdagar.

  

En till blev det. också inköpt på Gina.

  

Och när vi var på kopparbergs marknad så hittade jag naturligtvis en kofta till : )

 

Nej nu ska jag nog strax krypa ner i sängen och försöka kurera den här ovälkomnande förkylningen. Får nog inta lite coccilana etyfin i kväll och massor av nässpray. Troligt är som sagt var också att jag förmodligen får gå upp i morgon bitti och ringa runt till mina föräldrar vars barn jag ska träffa på familjecentralen i morgon förmiddag och avboka besöket.

 

Ha det så gott allihop och hoppas verkligen att jag inte smittar via nätet ; )

 

Kram Vickan

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards