annehlie

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Känner mig bättre men är fruktansvärt trött!!!!

Av Annehlie Eriksson - 5 augusti 2010 14:58

  

Hej allesammens!

 

Känner mig fortfarande fruktansvärt trött och det känns som att jag skulle kunna sova 24 h om dygnet. Men det är väl pc som gör att man känner sig så trött. För övrigt så känns det lite bättre.

Det märkliga är som igår när jag var så trött att jag knappt visste hur jag skulle hålla ögonen öppna så kunde jag ändå inte sova. Låg och vred och vände mig i den där sängen och hostan var inte bekymret då. Det kröp i hela kroppen. En olustig känsla. När klockan var två tog jag en sömntablett och sen somnade jag äntligen. Skönt. Ska kurera mig under helgen nu och sen satsar jag på att gå till jobbet min sista arbetsdag på måndag innan semestern börjar. Måste bringa lite reda på skrivbordet på jobbet som jag blev tvungen att lämna i ett kaos.

 

  

Nu har vi iallafall skaffat oss en bärbar dator men den är inte inkopplad ännu. Min man och min dotter var in till Örebro igår och då blev det en Compaq bärbar dator som iallafall verkar bra.

Idag är min man och min son i stugan och hämtar hem en massa ved som finns där och snart kommer de hem hit med vedlasset och då skulle Robin hjälpa oss med att koppla in datorn, antivirus skydd, mobilt bredband och allt vad det är.

Det finns ett bekymmer och det är att alla våra kort ligger på hårddisken på den gamla datorn!!!  Robin skulle kika på om det gick att ta ut hårddisken och sätta in den i en annan dator och försöka få ut korten på DVD skivor. Jag hoppas!

 

Nej ska lägga mig och vila ett tag igen. Det är helt sjukt hur man kan vara så här trött. Har ju i princip sovit hela förmiddagen. Men jag måste vila nu innan hela suven som kallas familj dundrar in här hemma.

 

Kram Vickan

 
 
Sita

Sita

5 augusti 2010 15:53

Skönt att du känner dej bättre. Ellie o Simon är bättre, dom ska på konsert på lördag i Sthlm. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Linda

Linda

5 augusti 2010 15:57

Hej:). Tack för kommentaren. Klart du skulle klara en röjjsåg, bara att gasa och köra haha;). och tack för lyckoönskningen för oss, vi har ju våra upp and downs som alla andra och mest är det småtjabb i bland om att jag vill att karlen städar undan sitt "skrot" som ligger överallt på gården medans han anser att det är fina grejjer och bra att ha någon gång om hundra år;). Jag menar att han kan iaf lägga det där det inte skymmer, fast det är nog det en relation går ut på att mötas på halva vägen.

http://tassavtryck.bloggagratis.se

 
Veiken

Veiken

5 augusti 2010 16:59

Bilder på datrn är ett kapitel för sig. Dottern förlorade en massa när hennes bäbara la av. Jag har köpt en extern och håller på att lägga in där, men kommer aldrig i kapp.....
Nix, har inte varit på Cypern!

http://veiken.wordpress.com

 
Josefin . Mamma till Theo .

Josefin . Mamma till Theo .

5 augusti 2010 17:37

Krya dig! :)
Jag har frågestund , skriv en fråga och jag länkar dig ! :)

http://babygirrl.bloggportalen.se

 
Josefin . Mamma till Theo .

Josefin . Mamma till Theo .

5 augusti 2010 20:08

Nämen åh , gud vad gulligt av dig ! Tack så jätte mycket . Just nu har jag ingen fråga jag kan komma på men ska säga till isf ! :)
Vad härligt att du och dina barn har en sådan fin relation !
Jo men precis , sedan när man är äldre har man det gjort lixom ;) hihi ..
Ha det så bra & sov gott :) // Kram Josefin & Theo !

http://babygirrl.bloggportalen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards