annehlie

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 10 juli 2010 11:40

  

Hej svejs!

 

Då var fredagen över och idag är det Lördag. Lite trött och sliten men partyt fortsätter lite senare. Just nu är vi dock på väg att ta en promenad ner till stan och köpa oss en varsin noraglass jag och Åsa.

 

Jobbade hela dagen igår och stressade som ett jehu för att hinna hem till alla gäster skulle komma.

Till slut så satt vi där på altan med våra goda grillspett iallafall och en kall och god cider.

  

Åsa slängde sig ner i stolen och tog en cigarett : ) Här blev vi sittandes ett tag sen. Min man hade bråttom ner på stan och beställde en taxi utan att ta reda på när vi ville åka ner. Åsa och jag ville ta det lugnt och sitta och mysa ett tag med vårat rosé vin men David och Björn de tog taxin der de.

  

Det här blev kvällens outfit. Jag gillade verkligen klänningen. Till den hade jag mina svarta glitttertights.

 

Förresten så fick jag veta nu också att min vän Åsa och jag ska vara i Norge samtidigt och vi ska också bo tillsammans. Tyvärr så kommer vi att jobba mycket mot varandra men någon fika stund ska vi väl få ihop iallafalll.

Jag kommer nog nu att ta tåg till Borlänge istället och åka bil med henne till Norge. Det blir en ny upplevelse. Har ju alltid förr åkt buss. Dock tar jag nog bussen hem till Sverige igen.

 

nej nu skriker de att de längtar efter Nora glass så det är väl bäst att stänga ner den här burken.

återkommer lite senare med fler festbilder från igår.

 

Kram vickan.

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards