annehlie

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 5 juli 2010 19:16

  

Hej alla mina goa bloggvänner!

 

Idag började jag att jobba igen efter min lilla minisemester. Jag pustade och stönade om att få gå upp i ottan igen efter 10 dagars sovmorgon. Men när jag kom till jobbet, träffade alla mina små underbara sötisar, ja då bara smälte jag. Än en gång vill jag bara säga, jag har världens underbaraste jobb. Tänk att varje dag få möta hur många små gulltottar som helst och de bara ler emot en, ibland skrattar de högt så det gurglar långt ner i strupen. Då blir man nästan kär!!!

 

Dagens solskenshistoria var en liten 8 månaders knodd som låg på skötbordet och inte ville klä på sig några kläder. han krumbuktade sig på det där skötbordet så hans pappa hade fullt sjå med att hålla honom kvar där. När jag började småprata med barnet så tystnade han och log så där som bara barn kan och när jag lade min näsa mot hans så utlöstes det såna där otroligt förtjusande små glädjetjut och ögonen bara sken av glädje över att få lite uppmärksamhet. Kläderna gick bra att få på sig helt plötsligt och det var en nöjd pappa och son som vinkade adjö när de gick ut ifrån mitt rum.

 

   Idag kom ÄNTLIGEN mina klänningar också. För den som inte vet det så åker jag ju till Cypern i sommar och då vill jag ha några shyssta klänningar att sätta på mig. De här blev det.

  

Nu slipper jag springa i dotterns garderob, iallafall när jag vill ha den här klänningen för nu har jag en egen : ). Jag blev förtjust i den här från allra första början och den har en given plats i min resväska till Cypern.

  

Den här var sjukt snygg på. En riktig partyklänning att glittra runt i efter en het dag på stranden.

  

Den här gillade jag skarpt. En sån där lite halvkort klänning som man endera kan ha som den är till ett par brunbrända ben och ett par högklackade skor eller ett par tunna tights under. I Love It!

 

Så nu väntar jag bara på att skorna ska komma in igen också.

 

Nu är det snart dax för en vända på träningscykeln. Ingen ro och ingen vila. Vad vore livet utan motion : )

 

Kram på er allihop så länge!

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards