annehlie

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

 

Idag ringde klockan 05.10 Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!!

Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klarar dagen galant sen, gymet är inte överfullt med folk även om man får titta noga för att hitta ett ledigt springband, gymet är svalt och ingen kö vid vattenmaskinen. Om det står styrketräning på schemat så är de flesta maskiner lediga vid den tiden på dygnet vilket betyder INGEN KÖ!

Dessutom så har man dagens träningspass gjord sen när man kommer hem på kvällen sen.


Så jag startade morgonen med ett litet mellis. 140 g kesella och 60 gram frysta bär och en kopp the. 20 minuters bilfärd in till Linde och sen in på gymet.


Idag stog det springpass på schemat. Den här veckan ökas varje serie på med en minut så varje serie blir 6 minuter lång.


¤ 2 min gång (6,3 km/h)

¤ 6 min löpning (9,5 km/h)

¤ 2 min gång

¤ 6 min löpning

¤ 2 min gång

¤ 6 min löpning

¤ 2 min gång

¤ 6 min löpning

¤ 2 min gång


Sammanlagd tid: 34 min

Löpning: 24 min

Gång: 10 min

Sträcka: 4,7 km

Puls: 130-140


Ja så såg det ut. En proteindrink på det så klarade man sig precis till frukosten då det fick bli ett ägg och en frukt. Sen blev det jobb hela dagen lång och snart är det också dax för biggest looser. Jo, lagade värsta goda Lina rätten idag också. Fylld lövbiff med mozarellaost och soltorkade tomater och färsk basilika i som man rullade ihop som rullader och stekte. En supergod ruccoladressing till den och en underbart god sallad till och lite pasta till också. Skitgott verkligen.


Suck önskar att jag kunde få min nya mobil snart så jag kan ta lite egna kort och lägga upp lite egna bilder här ute på bloggen. Jag köpte ju värsta snygga mobilskalet i Thailand också så nu längtar jag verkligen efter den nya mobilen. Men det är David som ska fixa den åt mig så det gäller att få ändan ur vagnen på honom. Men ska börja tjata varje dag nu så kanske det händer saker lite fortare. Ha ha.


Nej nu ska jag förbereda mig för tv soffan gott folk.

Ha det så bra allihop. Ny dag i morgon med jobb och träning : )

 

Kramar Vickan.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards