annehlie

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Annehlie Eriksson - 8 mars 2013 21:48

    

Japp som jag berättat tidigare så har jag varit förkyld genom snart en vecka av fitnessfighten. Det har inte hindrat mig. Jag har gett mig den på att jag ska göra allt enligt konstens alla regler vilket inkluderar inga halstabletter och ingen hostmedicin. Men jag kan meddela att vatten också funkar bra!!  Än så länge har det gått bra. Men nu är förkylningen värre kan jag meddela. Igår började jag känna mig torr i halsen och idag har rethostan kommit som ett brev på posten. Jag kör ändå. Jag tänker att om jag får feber, ja då får jag väl helt enkelt bli tvungen att pausa i programmet. Men än så länge kör vi på. Jag hoppas det vänder i helgen nu för jag har ju faktiskt varit förkyld i en hel vecka nu : (


Dagens nya övning idag var axelpress med hantlar

 

Den byttes ut mot tidigare lateral raise

 


Programmet känns forrtfarande kul och inspirerande.


Nu känns det iallafall himla skönt att det är helg. Ingen klocka som ringer sex på morgonen och schemat blir lite mindre hektiskt också och man hinner ju till och med att slappa lite i soffan framför tv:n. I morgon om solen skiner tänker jag ta en skön promenad så man får lite D vitamin också. Jag står i valet och kvalet hur jag ska göra med träningen. Om jag ska ta den direkt i morgon bitti eller lite senare på dagen. Det lutar åt direkt i morgon bitti. Men då får det bli ett mellanmål som första mål och sen träning en timme senare och sen frukost efter det. Vi får väl se hur jag mår i morgon. Jag kanske behöver ett par timmar på mig att hosta upp mig först. Ha ha.


Nej nu ska jag gå ut en sväng på fb och se vad alla mina vänner sysslar med : )


Ha det så gott allihop


kram Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards