annehlie

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Jag har fått en award för min blogg! Det var längesen jag fick en sån så jag är jätteglad över den

Av Annehlie Eriksson - 20 januari 2012 23:34


 


Denhär fina Awarden fick jag av ANNIEPIE.

Jag blev verkligen jätteglad och stolt som en tupp : ) Det känns verkligen som ett privilegium att ha blivit utvald som bloggvän till dig. Stor kram till dig Anniepie.


Anniepie har varit min bloggvän ganska länge. En ung framåt tjej som skriver väldigt blandat på sin blogg, allt från sin vardag till tips på härliga kläder. Hon har härlig smak då det gäller böcker och musik och det är ofta hon som får mig att hitta nya låtar till min ipod när jag tränar.

Jag hittade henne av en slump och när jag väl började att läsa hennes blogg så upptäckte jag att jag inte kunde sluta. Gå gärna in på hennes blogg och gör er egen bedömning. Hon finns längst upp på listan bland mina bloggvänner.

 



Meningen med denna
utmärkelse, är att man ska få fler läsare genom att länken sprids runt ute i
Bloggosfären. En modern version av Pay it Forward – if you will. Får du en award
och vill anta den så tackar du och länkar till personen du fått utmärkelsen av
och sedan för du vidare den till 5 andra blogg/are/erskor.




Jag ska alltså välja ut 5 bloggare som jag tycker
förtjänar denna Award. Alltid lika svårt att välja men här kommer mitt val.



Mollan: Mollan är den absolut första bloggvän jag hittade där ute i cyber rymden för flera, flera år sen nu. Både du och jag Mollan har bloggat lite till och från och haft lite pausar i bloggandet men vi har ändå alltid hållt fast vid varandras bloggar och liksom aldrig släppt taget om varandra. Och nu är vi till och med facebook vänner du och jag. Ja vem vet. En dag kanske vi ses IRL.

Det jag fastnade för i Mollans blogg den där dagen för flera år sen var att den var så förbaskat gullig och söt, själva utformningen på bloggen. Hemtrevlig liksom. Med tiden så upptäckte jag att Mollan var minst lika trevlig hon. man känner sig liksom trygg och hemma när man kliver in på hennes blogg och läser om hennes vardag.


Annie: Annie och jag har inte varit bloggvänner så länge men det känns som om det är jättelänge sen vi hittade varandra här ute. En tjej med ungefär lika värderingar som jag själv, gillar ungefär samma saker som mig och ja...hela hennes personlighet påminner en del om mig själv. En positiv och glad tjej men med en del sorger i bagaget. En tjej med skinn på näsan och det gillar jag. Hennes blogg är absolut en av mina favoritbloggar.


Sita: Också en av mina första bloggvänner. Bor inte alltför många mil ifrån mig och henne har jag även träffat IRL på en bloggträff vi hade i Örebro. Sita är hemskt duktig på att handarbeta så är du ute efter någonting fint i stickat så gå in på Sitas blogg och få ideér eller beställ något av henne vet jag. För övrigt så har hon hemskt gulliga barnbarn också som bara de är värda att åtminstone en gång och dagen gå in och titta på.


Browneyedgirl: Också en bloggvän jag haft länge. Den här tjejen är så otroligt gullig och rar att man bara skulle vilja krama om henne. Hennes blogg är full av liv, liv från hennes vardag med många härliga skratt. Hon är otroligt heminrednings intresserad och när man ser hennes tips och drömmar så blir man bara så sjukt taggad att göra om hela sitt hem över en natt. Jag älskar din blogg  helt enkelt!!


Veiken: Också en gammal goding till bloggvän. Henne har jag också träffat IRL på samma bloggträff som Sita. Om du läser hennes blogg så behöver du inget aftonblad eller expressen. Veiken väljer ut det absolut viktigaste nyheterna du behöver veta och dessutom så får du en hel del åsikter om själva nyheten.

Dessutom skriver hon otroligt intressanta resekildringar. Man blir riktigt ressugen : )


Ja där har ni mina fem val. Jag vill att ni ska veta att alla mina bloggvänner är unika på sitt sätt och det är det som är så kul att ha så många olika varianter när det gäller bloggvänner. Men nu fick jag ju bara välja fem : (


Det var mitt lilla extrainlägg som jag bjuder på en lördagkväll som denna.

Håll korpgluggarna öppna så kanske det kommer ett till redan ikväll : )


Kram Vickan

























































































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards