annehlie

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

GIRLPOWER I MORGON!!!!!

Av Annehlie Eriksson - 19 augusti 2011 22:05

 

Spice girls! De minns vi alla : ) När de blev kända bara doftade det GIRLPOWER över hela världen.

I morgon blir det GIRLPOWER i lilla Avesta när brudarna bjuder upp till dans. Ha ha. Fan vad jag längtar tills i morgon!! Oj, nu svor jag visst också. Hur som helst, det ska bli så sjukt kul i morgon. Jag är laddad till max för morgondagen och är helt säker på att kvällen kommer att bli 100 % lyckad.

LÄNGTAR    LÄNGTAR    LÄNGTAR!!!!

För visst är tjejsnack mysigt ; ) för det är precis vad vi kommer att inviga eftermiddagen med. Killarna tror att vi snackar om de. Ha ha  tänk vad fel de har!...eller   


Hur som helst. Jäkligt trevligt brukar vi ha i den där poolen när vi snackar en massa skit mellan alla skålar.

Att sen få dra in till stan och bara ÄGA dansgolvet. Ja kvällen är ju bara fullkomlig sen. Jag vet att det är precis så eftermiddagen och kvällen kommer att se ut , lyckad till max, så har alla kvällar sett ut hittils så varför ska just denna kväll misslyckas för : )

Som sagt var....JAG LÄNGTAR TLLS I MORGON!!!!!!!


Den här veckan har varit hektiskt. Om de föregående veckorna flytit på så har den här veckan mer liknat PANIK. Både på jobbet och privat.

  

Träningen har flytit på men mer på vilja än av lust kan jag ju lugnt medge.

Tur att man är så förbaskat envis så man inte ger upp i första taget. Redan i tisdags när jag sprang så kände jag redan efter fem minuter att "det här var jobbigt" så att jag sen stog ut i 45 minuter är ju ett rent under.


På onsdagen var det dax igen. Zumbapass. Jag hade faktiskt sett fram emot det hela dagen men en bit in i passet så knyckte jag till med nacken på något konstigt sätt så jag fick jordens kramp i nacken och fick pausa. Sprang ner till undervåningen skrikande då krampen inte ville släppa. Fick lägga mig ner svettig i soffan och räta ut muskeln. Då släppte krampen till slut. Sen fick jag massera febrilt.

Skam den som ger sig tänkte jag och satte igång zumban igen och körde passet färdigt. Men jag kände att jag inte riktigt vågade ta ut rörelserna och...nej det blev inget bra pass. Men jag är ändå stolt över att jag kämpade på.


Idag var det dax igen för pass tre. Styrketräningspass och eftersom jag kände av fotleden också lite efter zumba passet och springpasset i tisdags så valde jag att cykla istället för springa 30 minuter efter styrkepasset idag.

Det var ok. Inte lika roligt men helt ok eftersom jag vet att det blir ett långt danspass i morgon kväll : ) men styrkepasset var tufft. Jag fick verkligen kämpa för att klara av alla rep. Tänk att det kan vara så olika på dagar.

Ja ja nästa vecka blir säkert bättre. Den känns lugnare över lag iallafall.


Nästa helg så får vi besök av cåra vänner Åsa och Björn (ni minns han med griseknoen eller Hulda som hon heter : ) Det ska också bli skitkul så nu har jag två tip top helger att se fram emot. Sen blir det lugna gatan ett tag framöver.


Kram kram och ha en riktigt go helg nu allihop


  

(ps: Lovar att dansa för alla er andra också som inte ska ut på partaj i helgen)


 
 
vanessa

vanessa

19 augusti 2011 23:07

Ja nu får du allt dansa åt mig också, Jag ska träna hela helgen tänkte jag. Så här blir det inge dricka och dans =)

http://sessa.myshowroom.se

 
Sita

Sita

20 augusti 2011 06:35

God morgon. Ha det så kul på dansen. Här har vi Ståssadagen idag, men inte kul med vädret. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
browneyedgirl

browneyedgirl

23 augusti 2011 08:29

*skrattar* jisses dom hade jag hela mitt tonårsrum tapetserat med *skrattar* kram fina du

http://www.blogg.mama.nu/browneyedgirl

 
anneh

anneh

24 augusti 2011 06:57

Ni verkar vara ett riktig party gäng, så Jag är helt säker på att ni hade super kul!! Visst är det underbart att gå ut med tjejerna och dansa järnet:) Kram

http://anneh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards