annehlie

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Annehlie Eriksson - 21 juni 2011 11:20

   Växlande molnighet och frisk vind idag. Hmm. Fortfarande inget solstolsväder. Vad hittar man på en sån här dag tro, mer än att ta en kopp kaffe och glädjas över att det inte regnar iallafall och att himlen faktiskt ser blå ut. Börjar bli lite matt på det här semestervädret nu men man får väl hoppas på att Juli månad blir varmare än normalt som meterologerna spår. Allt hänger tydligen på övergången mellan Juni och Juli nu vecka 26 hur vädret ska bli resten av sommaren så det är bara att hålla tummarna för att man kan dra fram solstolen de två sista veckorna på semestern iallafall.


Idag har jag lovat min man att ta hans bil till volvo för ett oljebyte så då tänkte jag ta en kort promenad under tiden istället för att stå där och stampa. Det får nog bli ett zumba pass idag också trots träningspasset igår.

För övrigt så finns det ju alltid saker att göra i ett hem och just nu går tvättmaskin varm igen.


För övrigt så blir jag billös i ett par veckor nu också. Min gamla volvo ska få åka på spabehandling. Ha ha. Men vi har ju Davids bil så vi får vackert dela på den under tiden. Det blir värst nästa vecka när han jobbar för då har ju han bilen. Hade ju liksom tänkt att ta en vända in till Marieberg då men han jobbar ju bara till två så jag får väl stå redo att åka när han kommer hem då   


Idag ska vi åka och titta på ett hus också, en bostadsrätt i Lindesberg. Problemet är ju att vi måste sälja vårt hus också så förmodligen hinner vi inte med på köpet där i vilket fall men vi ska iallafall åka och titta. Tyvärr (får man väl säga) så tror jag att det här huset skulle passa oss perfekt.

Nej vi börjar bli mer och mer inne på att slänga ut det här till salu utan att ha något nytt ställe att bo på och i värsta fall flytta in i en tillfällig lägenhet. Vi får se hur det blir.


See You Later!


Vickan  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards