annehlie

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Snart smäller det!

Av Annehlie Eriksson - 13 juni 2011 20:57

 

Nedräkningen har startat!


Tre dagar kvar till 31 DAGARS SEMESTER!!!!!

 

Jag ska njuta av varje minut, varje sekund.

Jag tror det är första året som jag har tagit ut fyra veckors semester i följd och det ska bli så skönt. Två av veckorna är planerade resor inbokade men de andra två veckorna ska jag bara ligga i solstolen med en kall pina colada och låta alla sommarhitsen dunka ut från högtalarna när spotify går varm. Ha ha.


Nja jag ska ju träna också. Jag är faktiskt riktigt taggad för att dra igång med träningen igen nu. Det blev ju ett litet ofrivilligt stopp på ett par veckor här nu när tiden inte riktigt räckte till för både studentplaner och sträningsplaner. Man kan säga att det inte riktigt gick ihop sig där. Men på semestern ska jag göra allt som jag inte hinner med annars som att...just det...bara ta det lugnt, sola, bada, parta, träna, åka på semester. Helt enkelt ha det gott!!  


Igår var jag sjukt nära att vinna 3000 kr på bilbingon. Jag trodde inte mina ögon när jag satt med ett enda nummer kvar till full bricka. Två nr till kom men inte mitt. Så nära har jag aldrig varit!! Shit vad surt det kändes att åka hem utan de där 3000 i fickan.


GÄSP!!! Jag vet att klockan bara är typ nio men det känns som om Joh Blund snart säger godnatt här hemma.


Kram på er allihop


 
 
aurora

aurora

13 juni 2011 21:22

Långsemester? Låter hur gott som helst. Jag får vänta till vecka 28. Ha det gott och tänk på mig när du ligger där i solstolen

http://aurorasliv.blogspot.com

 
Sita

Sita

14 juni 2011 05:27

God morgon. Jag har 4 veckor kvar till sem. Ha det skönt. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Margit

Margit

16 juni 2011 10:17

Förstår att du längtar till semster och ledighet..och så kul att åka på resor..som planerats!
Nästa gång..så kanske du får "full pott" på Bingon.och vinner.man får aldrg misströsta..
önskar dje en avkoplande och mycket trevlig semster!!! Njut och FÅNGA DAGEN!!!
Kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
browneyedgirl

browneyedgirl

16 juni 2011 13:46

Ohhh så härligt för dig =) Då ska du få njuta. Hoppas du har det fint =)
Stor kram

http://www.blogg.mama.nu/browneyedgirl

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards