annehlie

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Annehlie Eriksson - 9 maj 2011 21:22

Gnocci åt vi idag.


  


När Linas matkasse kom förra veckan så undrade jag i mitt stilla sinne vad gnocci var för maträtt. Hade jag alrig ätit. Det visade sig vara nån slags potatispasta och mmmm vad gott det var! Vi åt olika sorters ölkorvar till och en tillbehörsrätt gjord på rödlök och körsbärstomater som varit i ugnen och sen strödde man fetaost och basilikablad över det när den var klar i ugnen. Det var inte sista gången vi åt den maträtten kan jag lova : )


För övrigt har dagen varit ganska hektisk...som vanligt. Den avslutades iallafall med en härlig föräldragrupp som förgyllde slutet på min dag. Det var bara fyra familjer i gruppen som kom men vi hade en underbart trevlig avslutning på dagen.


Nu väntar jag på att tv rummet ska bli tillgängligt för där håller min dotter just nu på att ta livet av sig tror jag framför något helt sinnesjukt drygt träningsprogram. Det märks att killen på tv skärmen har tränat fängelsekunder kan jag säga.

När hon är klar där inne tänkte jag starta upp mitt promenadpass. Ja man skulle kunna kalla mitt zumbapass för det i jämförelse med hennes pass. Nej det där "ta livet av mig" passet är inget för mig. Tacka vet jag zumba : )


Ha det så gott allihopa för nu måste jag hoppa i träningskläderna. Strax min tur!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards