annehlie

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Härligt att börja dagen med en springrunda!

Av Annehlie Eriksson - 25 april 2011 12:29

 

Idag åkte de på. Springskorna. Har visserligen sprungit en del på springbandet på gymet nu under våren men idag blev det premiär i springspåret. Det var helt underbart väder och jag mötte flera stycken i spåret som också var ute och sprang eller gick. Gud vad härligt det kändes.

Jag lyckades reda ut hur dotterns mp3 spelare fungerade och sen var det bara att stoppa lurarna i öronen och springa. 5 km blev det men jag har allt lite kondis kvar att träna upp innan jag orkar springa hela varvet utan att gå emellanåt. Men skam den som ger sig. Nu springer jag och går hela varvet på 40 minuter men mitt mål är att kunna springa hela varvet på 30 minuter. Få se om jag fixar det innan sommarens slut : )


Hemma väntade en iskall proteindrink och ett äpple och nu ska jag bara skifta tvätt i maskinen och sen ta mig en kopp kaffe.

Sen väntar belöningen....


 


Solstolen. Den är redan framtagen och bara väntar på att fru Eriksson ska lägga sig i den och njuta av resten av eftermiddagen.


Hörs senare.


Kram på er!

 
 
Sita

Sita

25 april 2011 12:52

Ha det så skönt ute nu med springskorna. Här har jag oljat in altangolvet, men fick åka till Mejk o köpa mera. Det tog slut. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

Annehlie Eriksson

25 april 2011 14:56

springvändan var skön men solstolen är ännu skönare : )

 
Gilla

Gilla

25 april 2011 18:55

Jag har också varit duktig ute i skogen idag. Men det blir inget springande men en promenad i rask takt. Jag har lagt in det i min blogg nu.

Svar: Men det begriper du vä, att det är kul att kasta flaskor så de går sönder. Att vovvar och människor kan skada sej har väl ingen betydelse???????

Kram/Gilla ♥♥♥

http://trebgilla.blogspot.com

 
Veiken

Veiken

25 april 2011 19:08

Det är så roligt att läsa i alla bloggar nu. Varenda bloggare njuter av den underbara våren, eller är det sommar? Ljuvligt är det i alla fall! Kram

http://veiken.wordpress.com

Annehlie Eriksson

25 april 2011 20:47

Ja visst är det härligt! Man blir så glad av det här vackra vädret, Synd nu bara att man måste jobba i morgon igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards