annehlie

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Annehlie Eriksson - 24 april 2011 17:45

 

Hej och GLAD PÅSK  på er allihop.

Vilket underbart väder vi har fått!!! Nu är det inte vårkänslor man får längre, nej nu är det sommarkänslor som kommer. Sitter här i shorts och myser klockan sex på kvällen. Härligt.


Det har varit en underbar helg. I fredags kväll kom min son och hans flickvän hem hit och vi fördrev fredgkvällen mest med att bara umgås.

På lördag morgon däremot så bar det av upp ur sängen i ottan för klockan nio gick bussen in till örebro och gustavsvik där vi tillbringade dagen på relaxen med bad i bubbelpool och en kall öl i handen. Det var jättefint väder ute också så en del av tiden kunde vi sitta i våra bikinis ute på deras balkong och bara lapa sol.


Efter det körde vi en repris på grekiska resturangen Hellas. Min man och jag var ju där för några veckor sen men den här gången hade vi bokat bord där. Mysigt att gå ut med sina ungdomar och mysa lite    


Sen gick vi vidare genom ett soligt örebro till Strike och där spelade vi bowling i ett par timmar. Det var jätekul men idag har man träningsvärk i benen.

När vi kom hem blandade vi oss en varsin supergod snöboll. Vanessa hade gjort egen ägglikör och den var så fruktansvärt god när man blandade den med limejouice och fruktsoda. Farligt god faktiskt!

Sen spelade vi kort till framåt natten. Ja det var en riktigt trevlig helg det här.

Kom snart hem igen för jag saknar er redan   


när ungdomarna åkt hem så tog jag och David en promenad ner till stan och köpte lite mat. Det fick bli en sallad för mig idag.

Nu när det är perfekt hänga tvätt ute väder så går också tvättmaskinen varm kan jag säga. Så det blir nog mest tvätta och softa och ta det lite lugnt ikväll som gäller.


Det känns lite konstigt att man är ledig i morgon också när det är måndag men det är ju såklart bara skönt. Har bestämt mig för att sätta klockan klockan på nio i morgon bitti så jag hinner ta en springtur på morgonen innan det blir för varmt ute. Blir det sen lika hett ute som det var idag så åker nog solstolen och bikinin och Pons thailändska kokosolja fram. Det skulle ju vara skönt att få lite solbränna redan nu.


Nej nu ska jag sätta mig sista timmen innan solen går ner här ute på altan.


Kram på er allihop


Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards