annehlie

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Om ni vill veta vart jag hållt hus så läs det här!!

Av Annehlie Eriksson - 5 april 2011 20:30


HEJ!!!

  


Ursäkta om jag inte har varit ute på bloggen så mycket de senaste dagarna, inte ringt och helt enkelt glömt bort att hälsa på alla nära och kära men min bil var så jäkla skitig.

 

Jag fick höra talas om ett nytt ställe i stan där man kunde tvätta och polera bilen för en billig peng.

 

I förra veckan hade de extrapris så jag körde dit för att testa. Nu har jag varit där tre gånger och fått den tvättad och de får den aldrig riktigt ren hur de än försöker så jag får väl köra dit i morgon igen och göra ett nytt försök............................................
.

 

Men nu vet du iallafall vart du ska hitta mig om du vill mig nåt......

 

Hinner jag så kommer jag in på bloggen senare på kvällen och ni som bor i närheten av mig....eventuellt så kommer jag hem till er när jag kör hem.

 

Må så gott!


 


 


 


  Suck jag måste bara iväg igen!!



Säg till om ni vill hänga med........      ha ha



Vickan

 
 
Ingela

Ingela

5 april 2011 21:41

Ha ha jag undrade just!

http://ingelaaqvistbloggar.blogspot.com

 
Gilla

Gilla

5 april 2011 22:17

Om de hade såna smaskiga saker vid biltvätten, hade till och med jag börjat tvätta bilen. Det är faktiskt inte mitt jobb annars.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Annehlie Eriksson

6 april 2011 20:42

ha ha. Det är inte mitt jobb normalt sett heller men den här gången kunde jag inte låta bli ; ) hihi.

 
Aurora

Aurora

6 april 2011 06:16

Ingrott? Hoppas du får en skön Onsdag. Kram

http://www.metrobloggen.se/oro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards