annehlie

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Annehlie Eriksson - 5 april 2011 20:30


HEJ!!!

  


Ursäkta om jag inte har varit ute på bloggen så mycket de senaste dagarna, inte ringt och helt enkelt glömt bort att hälsa på alla nära och kära men min bil var så jäkla skitig.

 

Jag fick höra talas om ett nytt ställe i stan där man kunde tvätta och polera bilen för en billig peng.

 

I förra veckan hade de extrapris så jag körde dit för att testa. Nu har jag varit där tre gånger och fått den tvättad och de får den aldrig riktigt ren hur de än försöker så jag får väl köra dit i morgon igen och göra ett nytt försök............................................
.

 

Men nu vet du iallafall vart du ska hitta mig om du vill mig nåt......

 

Hinner jag så kommer jag in på bloggen senare på kvällen och ni som bor i närheten av mig....eventuellt så kommer jag hem till er när jag kör hem.

 

Må så gott!


 


 


 


  Suck jag måste bara iväg igen!!



Säg till om ni vill hänga med........      ha ha



Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards