annehlie

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Kolla in alla mina fynd!

Av Annehlie Eriksson - 2 januari 2011 23:32

Sköna söndag. Eller vad är det man brukar säga. Vad har ni hittat på idag då? Själv tog vi oss en rejäl sovmorgon och sen har vi varit till marieberg idag och tittat runt lite. Min man fick en silverring av mig i julklapp och den skulle vi nu lämna in för gravyr. Vad det ska stå på ringen är än så länge hemligt. Inte ens min man vet om det än : ) Han fyller dessutom snart år och jag skulle tro att gravyren blir klar ganska så precis till dess. Men jag har naturligtvis en till present på lut som jag håller på att förbereda som bäst. Har bara lite problem att bestämma mig fullt ut hur jag ska lägga upp allt men i morgon ska hela paketet vara klart och det ska bli skönt när allt är klappat och klart. Men innan dess så lär det väl bli ännu en sömnlös natt antar jag.

men vad gör man inte för sin älskling : ) Tur man är ledig i morgon, semester kallas det, som tur var jobbar han så man kan få planera i fred.

 

Jag shoppade faktiskt lite till mig själv idag också.

  

Det här fina setet hittade jag inne på guldfynd, 50 %. Det tog jag direkt. Hade kollat på det redan innan jul så nu slog jag till.

  

Jag har alltid varit svag för hjärtan smycken så när jag såg det här, och sista var det också, så kunde jag inget annat än att slå till. I Love it!

Jag älskar krims krams och det vet min dotter så när tomten kom på julaftonskvällen så fick jag den här av min dotter

Kan ni gissa vad den var fylld med. Jo just det...krims krams

Nu har jag massor av fina armband och halsband.

 

En jättefin julklapp som jag köpt till mig själv är det här

Det är ett familjehalsband som symboliserar det käraste jag har. Min man och mina två barn. En dag när jag får barn barn ska jag beställa nya brickor med deras namn på har jag tänkt. Det är min bloggkompis Emma som har gjort det. Visst är det vackert!!!!

 

Nej nu är klockan snart 12 och om jag ska orka upp i morgon och hinna med allting som jag tänkt mig så måste jag nog börja tänka på kudden nu.

 

Ha en riktigt god natt allihop så ses vi i morgon bitti!

 

Kram Vickan           

 
 
Sita

Sita

3 januari 2011 07:56

God morgon. Så mycket krimskrams. Toppen för dej. Ha det gott. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
becca

becca

3 januari 2011 15:18

sv: åhh tack :D hihi!!
Hade du en bra nyårshelg`?? :b
Kramis

http://myranstankar.blogg.se

 
Aurora

Aurora

6 januari 2011 09:43

Jag är inte så mkt för krims krams men familjehalsbandet gillar jag. Kram

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Gilla

Gilla

8 januari 2011 12:54

Jag var på väg att skriva att det inte är söndag idag, tills jag såg att du hade skrivit den andre januari.

http://trebgilla.blogspot.com

Annehlie Eriksson

8 januari 2011 18:35

har varit lite dåligt med bloggandet den senaste tiden men nu är den uppdaterad : )

 
Gilla

Gilla

8 januari 2011 12:59

Min kommentar bara flög sin väg. Det var fina smycken du köpte/fick. Det med de tre hjärtana är min favorit, för min butik hette Boutique Tre Hjärtan och det symboliserade mina tre barn. Jag brukar säga att jag är hjärtoman. Dom som skriver att det är typ krimskrams kan gå och gömma sej. Det är ju sånt som lyser upp dagen.

Svar: Kul att vi gillade samma dansare i går.

Noack är ju inte vår vovve utan barnbarnets. Vi tycker om honom och hjälper henne så gärna. Men det är skönt att inte ha huvudansvaret för honom.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Annehlie Eriksson

8 januari 2011 18:41

soory vännen att jag kallade de fina smyckena krims krams men för mig är alla någolunda billiga smycken krims krams men som sagt var "jag älskar krimskrams" ha ha.

 
Mollan70

Mollan70

8 januari 2011 16:08

Vilka fina halsband. Gillar familjehalsbandet,skarpt! Såg att det gick att köpa nått liknade på Tradera. =)

http://www.metrobloggen.se/Mollan70

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards