annehlie

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Härlig helg med mina underbara ungar!

Av Annehlie Eriksson - 20 november 2010 20:11

  


Hej allihop!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt igen så jag tänkte bara tala om att jag lever : )

Det har varit lite turbulent i min vardag minst sagt den här veckan så bloggen har mer eller mindre fått stått över. Det enda jag kan säga är att skaffa barn är ett livslångt föräldraansvar. Det upphör defenetivt INTE vid 18 års ålder iallafall. Men det visste ni väl redan alla föräldrar där ute ; )

Nu har dock orkanen tonat ner sig till en lugn och rätt behaglig bris. Tur man är en optimist för visst är det så att allting alltid ordnar sig till slut.

 

Hur som helst så nu är det helg och jag har mina stora barn här hemma på besök. Det händer inte så ofta nuförtiden eftersom de också jobbar och pluggar och har fullt upp på sin fritid och dessutom har de två små sötnosar hemma som stjäl stor del av deras tid. Ja alltså de har inga barn än, än är jag ingen farmor, men de har två små kissekatter och de kan tyvärr inte följa med hit eftersom min man är allergisk mot de små sötnosarna. Men nu är sonens pappa där och pysslar om de under helgen.

 

Vad gjorde vi igår då. Jo vi kollade idol såklart. Jay var ju bäst som vanligt men nu är det ju så att de bra också börjar åka ur. Jag tyckte nog ändå att det var rätt att Olle och Andreas duellerade. Vem som skulle åka av de två var dock ej solklart för min del men nu blev det Andreas.

Sen spelade vi spel men vi hann bara med förfest spelet.

Ikväll är det tänkt att vi ska testa de andra spelen.

 

För övrigt så  kan jag bara meddela att det här blir en underbar

MÅNDAG

för då har jag nämligen tagit en semesterdag. Vad jag ska göra???

Absolut ingenting!!!!! Bara softa och ta det lugnt kan jag meddela.

 

Däremot så längtar jag oerhört mycket efter nästa helg. Varför? Jo för då är det första advent och jag ÄLSKAR att adventspynta.

 

Nu ska jag kika runt på era bloggar lite och sen ska jag fortsätta ta hand om ungdomarna här hemma.

 

Kram Vickan

 
 
Aurora

Aurora

20 november 2010 21:12

Hoppas allt är OK hos dig nu då. Kram

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

Annehlie Eriksson

20 november 2010 21:30

Nu är det lugna gatan. Hoppas bara det håller i sig nu också : )

 
Gilla

Gilla

21 november 2010 00:38

Så kan det bli ibland att det inte går att kombinera vardagsgöromålen med att ta hand om bloggen också.

Svar: Jag fullkomligt hatar vintern. Det är ingen riktig vinter här nere och vitt blir det sällan. För snön den smälter snabbt och det blir bara slaskigt.

Det var många år sen jag såg fram emot julen. Den är förgången nu. Barnen är stora och bor inte här.

Svar: Bra att du håller med om att Jay ska vinna. Jag önskar honom lycka till.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

 
Sita

Sita

21 november 2010 09:00

God morgon. Lediga måndagar är toppen att ha. Jag badar då på lassa. Med Jessikas svärmor. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Fenixmona

21 november 2010 09:18

Härligt att vara tillsammans! Visst är det kul att få pynta till jul, jag älskar det...kramiz

 
kaffehörnan

kaffehörnan

22 november 2010 08:44

Gomorron
Härligt med lite film och mys
Hoppas du har de bra idag

http://www.kaffehornan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards