annehlie

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Vilken underbar ladies night kväll!!!!!!!

Av Annehlie Eriksson - 13 november 2010 18:05

VI HAR VARIT PÅ LADIES NIGHT!


Fan vad kul vi hade alltså. ursäkta svärordet men  en sån här gång måste man få svära för så jäkla kul som vi hade den här kvällen var det längesen jag hade. Jag har varit på ladies night en gång tidigare för många år sen och tyckte redan då att det var en riktigt kul tillställning men kvällen igår tog banne mig priset. Vi hade som sagt var VIP biljetter vilket kan verka lyxigt för dyrt var det, 1000 spänn för en biljett men det var värt varenda krona och jag tvekar inte en sekund att boka VIP biljett nästa år igen.

Vi var som sagt var 9 tjejer som gjorde örebro stad osäkra den här kvällen (en av tjejerna fick förhinder. Stackars hon. Om hon visste vad hon missade!)

 

Dagen började med att jag jobbade fram till halv två så det blev racefart hem till Nora. Först ner på stan och hämta ut pengar, en snabb sväng in på Thomas kläder och hittade en skitsnygg top som passade perfekt till mina svarta lackleggings. Hämtade min dotter på praktikplatsen (hon skulle också med på ladies night)och sen hem och in i duschen, korkade upp en varsin cider och sen var det bara att börja slåss om spegeln, hårfönen och plattången : ).

Till slut så satt vi iallafall på bussen på väg till örebro.

  

Så såg jag ut festfixad och färdig men jag bytte till en annan top sen då jag som sagt var hittade en ny i sista sekunden.

Vi började kvällen på en pub som hette maxim där vi tog en varsin fördrink hela tjejgänget och vid kvart i sex så tackade vi för oss och fortsatte mot conventum och ladies nights förfest.

  

Här har vi min vackra dotter som tillfälligt fick ta hand om både min och sin fördrink som ladies night bjöd på. Jättegoda drinkar var det!

  

Här har vi Nenne, min dotters före detta svärmor och hennes två väninnor. Jättehärliga tjejer verkligen.

Därefter minglade vi runt litegrand bland alla överaskningar som fanns till oss ladies på övervåningen. Det var olika tävlingar, om man ville fick man bli gratis stylad i håret (jag stog över),

Smart eyes var där och man fick ett par rosa solbrillor och sen blev hela gänget fotat. Fotot har inte kommit ut på deras hemsida ännu men så fort det har kommit ut så lovar jag att stoppa in det här i bloggen.

Så länge kan ni ju få se ett par vackra bilder på mig och dottern i solbrillorna : )

  

Me!

  

Carro!

 

Tiden gick så fort och rätt som det var så var det time att gå ner och sätta sig vid bordet där tvårättersmiddagen skulle bli serverad och showen skulle bli. Vi hade såklart ett bord längst framme vi scen.

  

Nennes väninna och Nennes mamma.

  

Vet inte vad Nenne sysslar med på den här bilden men jag tror hon försöker visa oss andra vad mycket hon lyckats att samla i sin väska under förfestern, små minimorötter, chokladbitar, provprodukter från Aco mm.

  

Min dotter trivdes som fisken i vattnet på sin allra första ladies night. Se så mycket trevligt man får vara med om när man fyllt 18 år!

Skål på dig gumman men kom ihåg att halva vinflaskan är min.

Maten var också supergod. Kyckling och potatispurekaka till varmrätt och en superdupergod efterätt med vit och mörk choklad. Mmmm och så en jättegod karamellbailys typ till kaffet.

 

Sen kom första överaskningsmomentet. Under tiden vi åt så sprang det omkring några människor och valde ut fem personer som fick en varsin glam sjal runt halsen. De fem tjejerna fick sen gå upp på schen och tävla om resecheckar. De skulle sjunga och det gällde att komma på låtar kvickt och bara sjunga en liten snutt.

  

Här är de utvalda brudarna. Hu då. Tur man inte blev utvald. Då hade man ju inte haft något annat val än att ställa sig och sjunga. De var verkligen jätteduktiga allihop.

  

Den här tjejen vann och som pris fick hon sjunga en hel låt själv (artist för en kväll) och sen vann hon som sagt var resecheckar.

 

Sen började showen. Den började med att Martin Stenmarks bror David som är skaparen till ladies night sjöng.

  

Han var riktigt bra på att sjunga också.

Sen kom han.........

  

Martin Stenmark. Han är ju en riktig ladies night dröm!

  

Här har han fått sällskap av Andreas Johnsson och Måns Möller.

  

Måns är ju riktigt härlig alltså. Han stog ju för de flesta skratten där inne, det måste jag ju säga. Han kan det där med att bjuda på sig själv. Ha ha.

Brolle var ju med också. Wow vad snygg han är den killen! Ja jag måste ju säga att Brolle, Andreas och Martin var ögongodis så det räckte och blev över denna kväll : )

   

Andreas Johnsson.

 

Sen spelade killarna tjejer som satt i bastun och pratade om gårdagens kväll på ladies night och om kvällen med grabbarna.

  

Här är det Brolle och Andreas som spelar teater.

Det hela avslutades med att Måns Möller sjöng sången om sig själv, att han är som han är : ) iklädd endast kallingar och en kort liten handuk  lindad runt midjan.

  

Kolla förresten Nennes assnygga tatuering som hon nyss gjort. Den gillar jag väldigt mycket.

  

Fler bilder på grabbarna.

Ett boyband som dansade för oss blev det också som ett överaskningsmoment mitt i showen. De var jätteduktiga på att dansa.

 

kvällen avslutades med det här numret

  

 då Måns fick stå längst fram och då alla kvinnorna i publiken vrålade Måns!!!!

Ja än en gång. Vilken otroligt härlig tjejkväll!!!!

 

Ja just ja höll ju på att glömma bort det här överaskningsmomentet då de valde ut en tjej som de ropade upp på schen. Hon fick sätta sig på en stol på schen där hon fick en enda uppgift, att inte lämna tronen vad som än hände.

  

Ut på schen kom det en massa snygga dansare och rätt som det var så hade de burit ner tjejen till de sittandes på tronen.

Hon fick en ögonbindel för ögonen och sen blev dansarna väldigt närgångna kan jag säga ; ). Se men inte röra brukar man ju säga men här blev det verkligen tvärtom, röra men inte se. ha ha.  

Jag förstår att ni tisslar och tasslar om de snygga grabbarna på schen. Säger bara en sak "jag vill också vara med och leka" ; ) ha ha.

 

Klockan elva var showen över och nu gällde det att köa då alla ladies skulle ha ut sina kläder samtidigt. Sen bar det av till efterfest på Ritz. Ritz är säkert ett jätteroligt ställe normalt men igår var det så fullt av folk därinne att det inte gick att röra sig, än mindre dansa. Vi var kvar ett kort tag men eftersom det varken gick att komma frm till nån bar eller ut på dansgolvet så bestämde vi oss för att gå därifrån.

Någon tidigare buss gick inte så vi fick vackert vänta en timme på halv två bussen. men det gjorde inget. Då fick vi en bra anledning att dra till donkan och köpa en mc feast & co och en en milkshake.

Men nog var det bra skönt att komma hem sen.

  

och det var jag med.

Kort på mig idag vill ni inte se. Vaknade med tidernas huvudvärk idag och kom upp ur sängen typ ett. Caroline mådde prima och drog till örebro på shoppingrunda med Davids dotter. Tänk vad livet är orättvist ibland.

Men nu mår jag prima. Kollar reprisen på idol som vi ju missade igår och snart ska vi se den nya Beck filmen. Skön hemmakväll ikväll.

 

I morgon bär det av till Avesta för att fira fars dag och Davids mamma som fyllde år i fredags.

 

Ha det så gott nu allihop för nu börjar maken klaga i soffhörnet : )

 

Vickan                 

 
 
Ingen bild

nenne

13 november 2010 20:37

Tack Anneli för en underbar blogg och en underbar kväll. Skrattar nästan lika mycket nu när jag läser som jag gjorde i går kväll. Du och Carro är så jätte roliga att umgås med. Kram till er båda.

Annehlie Eriksson

13 november 2010 23:20

Vad gullig du är Nenne!!! Tack. Du vet redan vad jag tycker om dig och jag hoppas verkligen att vi kommer att fortsätta att träffas. kram på dig.

 
Anniepie

Anniepie

13 november 2010 23:37

God kväll! :) Tyvärr var det inte ted gärdestad jag säkte som veckans kändis,du kan kika in hos mig nu för att se vem det var! ;) Och imon kommer det upp en ny kändis att börja gissa på så kika gärna i då och delta igen om du vill! :D Kramar!

http://www.metrobloggen.se/Anniepie

 
Aurora

Aurora

13 november 2010 23:44

Låter som ni har haft skitkul. Ska föreslå detta för dotten. Men jag får nog betala. Kram

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

Annehlie Eriksson

14 november 2010 20:58

Ni kommer absolut att ha skitkul. Det lovar jag er. Min dotter blev helt såld och ska också med nästa år igen säger hon.

 
Sita

Sita

14 november 2010 08:30

God morgon. Trevlig kväll, så mycket bilder att det känns som om jag varit med. Jag har en tävling på min blogg om du vill vara med. Ha en trevlig farsdag nu. Kramar

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Gilla

Gilla

14 november 2010 10:57

Åh, en sån härlig afton ni hade. Jag blir SÅ avundsjuk. Men jag missunnar er inte den upplevelsen. Massa roliga och härliga bilder. Det är ju nästan som om jag var med på festen.

Svar: Att färga håret med henna är som att sätta i en inpackning i håret. Det är bara nyttigt.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Annehlie Eriksson

14 november 2010 20:53

ja nu är man fast! Defenetivt repris nästa år!

 
becca

becca

14 november 2010 17:02

TACK för alla din underbara kommentarer :D
förlåt för att jag är så dålig på att kommentera själv =( skäms på mej!!
De måste vart awesome att ha varit på ladies night iaf.. hahah.. kanke inget för mej men vore ändå kul ;) hoppas att du haft en kanon dag och att du får en super mys kväll :D

http://www.myranstankar.blogg.se

Annehlie Eriksson

14 november 2010 20:52

Ja det var verkligen kul!!!!!

 
Margit

Margit

16 november 2010 23:08

Ser av alla bilderna att ni haft en TOPPENKVÄLL däer ni ALLA haft mycket roligt!!! Toppen!!!
Krameiz vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
browneyedgirl

browneyedgirl

17 november 2010 08:53

Den showen skulle jag vilja se =) Mums!
Så allt bra med dig hoppas jag?!
Ha det fint. Kram

http://www.metrobloggen,se/browneyedgirl

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annehlie Eriksson - 19 april 2013 20:49

  Hej! Det var några dagar sen jag skrev i bloggen nu men dagarna är milt sagt fullspäckade av arbete och så träning såklart då så jag har faktiskt inte hunnit med att skriva nåt i bloggen på några dagar. Så ska försöka sammanfatta dagarna som gåt...

Av Annehlie Eriksson - 16 april 2013 20:15

  Idag ringde klockan 05.10. Klockan 05.20 klev jag upp ur sängen. Time to run!!! Jag älskar verkligen morgonträningen mest av alla träningspass. Dels känns det skönt att starta morgonen med att vara sund, dels blir man pigg av träning och klara...

Av Annehlie Eriksson - 15 april 2013 19:33

  Styrketäning eller   Löpning. Ja det vete tusan vad jag tycker är roligast nu alltså. Jag som verkligen avskytt styrketräning tidigare. Nu älskar jag att pressa kroppen till det yttersta och köra så musklerna är alldeles möra efteråt. Vad ...

Av Annehlie Eriksson - 11 april 2013 20:45

  Ville bara slänga ut den här bilden som jag stal från fitnesfightens sida ifall det är nån som undrar vad jag håller på med. Det är precis det här jag håller på med, att skafa mig en livsstil som kan vara för alltid.   Ibland blir jag bara ...

Av Annehlie Eriksson - 9 april 2013 22:09


  Studsade nästan upp ur sängen i morse när klockan ringde redan tjugo över fem. Idag var det ÄNTLIGEN dax att inta nya träningsdojjorna och dra ner till gymet och löpa på löpbandet. Jag vet att det är många som inte gillar att springa på löpband,...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards