annehlie

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Annehlie Eriksson - 9 september 2010 23:31


Hej alla vänner här ute som troget väntat på att jag ska återvända till kalla Sverige igen : ) Jo jag tycker att det är kallt här. Man vänjer sig ganska snabbt med att vakna till 39 graders värme, sol och bad och fisljummet vatten. Ljumma kvällar när man kan glida runt i en sval klänning långt in på nattkröken och för att inte prata om den goda maten och de goda drinkarna. Ja vad kan man säga

 

I AM IN LOVE IN CYPERN!!!!!!!!!!!

 

Kan bara säga att en vecka var för kort tid, alldeles för kort tid.

Jag ber om ursäkt att jag inte bloggat förrän nu men vi kom hem sent i måndags kväll och hitills har veckan varit fylld av jobb och sena kvällar. Så någon blogg har jag tyvärr inte hunnit med. Men nu har jag iallafalll lagt in korten i datorn och i morgon ska jag berätta lite mer för er om mitt nya favoritställe Fig tree bay.

Ett litet smakprov ser ni här ovan. Det är stranden i Fig tree bay som vi låg vid så gott som varje dag.

Måste tyvärr gå och lägga mig nu då jag ska upp tidigt i morgon bitti.

 

Kram på er allihop så länge

 

Vickan

 

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards