annehlie

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Annehlie Eriksson - 10 augusti 2010 11:57

Jag kan knappt tro att det är sant men nu har jag

 

SEMESTER!

 

Det ska bli så skönt. Jag har bara haft en enda semestervecka i år och det var veckan efter midsommar och efter den här jobbiga sjukdomen som jag åkte på så ska det verkligen bli skönt med fyra veckors semester.

Jag ska börja semestern med massage vilket ska bli jätteskönt. En perfekt avkopplande start på semestern.

 

Det blev en hektisk avslutning i går. Jag jobbade ju bara en dag men det blev ett 12 timmars pass istället och farten jag höll var då minst 120 knyck i timmen kan jag säga. Men det gick bra och jag var nöjd med dagen när jag åkte hem och halvt medvetslös slängde mig i soffan : )

 

Nyss ringde min goa arbetskamrat och berättade om sin 40 årsfest som hade blivit jättelyckad och rolig. Vi ska träffas någon dag och titta lite på hennes kort och snacka lite goja.

 

  

Idag kom vårt zumba fitness paket så gissa tre gånger vart jag kommer att befinna mig ikväll!

 

Kommer förmodligen in lite senare idag och berättar om vårt nya dans program. Nu ska jag äta lite och sen är det snart dax att åka vidare.

 

kram Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards