annehlie

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Annehlie Eriksson - 7 augusti 2010 16:15

  


Hej alla mina vänner!

 

Inatt har har jag sovit som en stock. Vaknade och kände mig som prinseesan på ärten : ) Tänk att ett litet piller kan göra underverk. Idag har jag till och med knallat ner till statoil med min dotter. "Herregud vad du knatar på" utbrast hon vid något tillfälle så det måste väl betyda att jag inte tappat alltför mycket av formen då  iallafall : )

Nu ska jag promenera varje dag och om jag känner att jag orkar ska jag försöka lägga in något enkelt litet träningspass under nästa vecka när pc kuren är över.

 

Igår när vi satt och pratade så sa min dotter "nu ska det väl bli skönt med semester mamma" Jaaa sa jag men jag har mycket jag ska göra. Nästa vecka ska jag jobba måndagen, tandläkaren, åka hem till mamma där jag ska sova i några nätter. Vi ska plocka ur huset som vi sålt och om jag hinner så tänkte jag åka hem till min son en vända och hälsa på missarna och hämta ett par tränings dvd:er som jag har där. En kväll tänkte jag åka hem till min kompis och titta på hennes nya hus. Sen på helgen ska vi hem till våra Borlängevänner och bara mysa och spela lite poker. Ska föröka att flika in ett massagepass i veckan också.

 

Veckan efter ska jag börja på en kurs som jag länge velat gått. Det är en meditationskurs hos en tjej som gått som elev hos Terry Evans. Den kommer att pågå hela hösten sen.

 

Sen blir det bloggträff här i Örebro! Det ska bli jättekul. Vi ska bowla, äta gott och fika på svampen och nån slags utgång blir det också. Respektive fick följa med också så då tar jag med mig min man : )

 

En dag ska jag bryta min semester för att gå på kurs också.

 

Sen ska jag eventuellt följa med min dotter på en sak som ett moraliskt stöd men vi får se hur det blir. Det skulle iallafall vara jättetrevligt om det kunde bli så.

 

Helgen innan vi åker till Cypern så är det Nora marken här. Då kommer min son och hans flickvän hit så det blir nog bara att mysa med lite god mat och naturligtvis gå på marknaden. Den är ganska stor så man brukar hitta litegrand på den där marknaden.

 

Iallafall så när jag hade räknat upp allting jag skulle göra på min semester så sa min man "när ska du ha semester då?"

Ha, ha ja det kan man ju fråga sig. Det blir väl på Cypern då för då ska jag bara softa och ta det lugnt. Det lovar jag.   

 

Nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe och göra min man sällskap en stund. Han har nyss kommit hem från travet och det gick som vanligt åt helskotta.

 

Kram kram så länge

 

Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards