annehlie

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Annehlie Eriksson - 6 augusti 2010 15:37


Hallojsan!

 

Idag har jag iallafall varit ut en tur med bilen. Dottern ville ha skjuts hem från Lindesberg och jag erbjöd mig att åka. Dels så kände jag att jag bara måste komma utanför de här väggarna en stund, dels så behövde jag upp på jobbet och lämna sjukintyg och checka läget inför måndagen.

Snälla Birgit på lab tog ett CRP på mig också och den var normal igen så nu kan jag ta det här med tröttheten med ro för frisk är jag eller håller åtminstone på att bli. På måndag morgon tar jag sista dosen pc.

Ska börja promenera lite försiktigt i helgen nu så jag kommer igång lite så får jag öka på med motion vartefter jag känner mig piggare.

 

Först måste jag få ordning på det här med sömnen.

  

Önskar så att jag sov så här gott om nätterna. Det brukar jag göra. Brukar aldrig ha problem med sömnen när jag är frisk och jobbar och tränar. Somnar så fort jag lägger huvudet på kudden och sover som en sten natten igenom. Alting har förändrats under de här två veckorna. Har sovit två nätter på två veckor nu och de nätterna har jag sovit tack vare insomningstabletterna. Jag är trött, så trött att ögonen nästan åker igen men jag kan inte somna!!! Jag vet att det låter helt sjukt och det är det också. Sen är jag naturligtvis trött om dagarna när jag inte får nån sömn om nätterna. Somnade två timmar i morse men måste nog lägga mig att vila en stund snart igen.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att vända det här med sömnen och har fått råd om att använda mig att insomningstabletterna tre nätter på rad. Det känns skönt, då vet jag iallafall att jag kommer att få sova gott i tre nätter.

 

Måste vila lite nu. Ses sen.

 

Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards