annehlie

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 29 juli 2010 13:41

   Godagens!

Här hemma regnar det idag för fullt. Jag är fortfarande döförkyld men känner mig ändå på benen och jag har bestämt mig för att följa med till Ljusdal. Jag vet att David har sett fram emot det och det känns inte bra om vi ska behöva stanna hemma de sista dagarna på hans semester. Det känns heller inge kul att stanna hemma själv i det här ruskvädret. Nej det blir nog bra det här. Vi åker inom ett par timmar. I värsta fall så får jag väl bädda ner mig i sängen i Ljusdal och tycka synd om mig själv. Ipren, nässpray, halstabletter och coccilana blir dock en given följeslagare.

På vägen hem ska vi åka förbi min mamma och skriva på huset. Vi har fått det sålt nu så nu kommer stor del av semestern att gå åt till att plocka ur huset. Det är skönt att det är sålt men jag har en del att berätta om det där husköpet sen men vi tar det sen när allt är klart.

 

Jag kommer som ni förstår inte att blogga något i helgen men på söndag är jag tillbaks igen som vanligt och då hoppas jag också att förkylningen är mycket bättre.

 

Kram på er allihop!

 

Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards