annehlie

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 27 juli 2010 21:01

 


Hu då vad förkyld jag blivit. Trodde att jag skulle vara bättre idag men jag är ju för sjutton gubbar SÄMRE. Det kanske var dumt att gå till jobbet i dag men det kändes verkligen som att jag inte hade något val. Ingen gör ju som bekant mitt jobb och det var mer än nog att klämma in de besök som inte kunde komma igår. En del fick till och med vänta tills oktober månad på ny tid. Helt sjukt men that´s life. Just face it!

I natt låg jag dessutom vaken HELA NATTEN. En gång i halvtimmen kollade jag den där jäkla klockan. Klockan tre höll jag på att somna men tror ni inte då att jag lyckades börja drömma nån jäkla mardröm så jag vaknade efter 10 minuter. Sen var det kört. Klockan fyra gav jag upp och gick upp och drack kall mjölk och åt en hård brödskiva. Runt fem somnade jag och sex ringde klockan. Pust.

Måste bli frisk nu! Ska ju åka upp till Ljusdal i helgen och livsnjuta ihop med ett par goda vänner och då vill man ju inte sitta och snörvla och må så här.

Nej bara att ta nya tag i morgon och be enkort bön till han där uppe att jag snart blir frisk.

Snart semester!!!!! Jag längtar!

Kram Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards