annehlie

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 26 juli 2010 14:44

Hej svejs!

Nu är jag hemma från Norge igen. Jag kom hem igår men ligger sjuk i tidernas förkylning. Blev sjuk efter näst sista nattpasset och vaknade med feber. Fråga mig inte hur jag tog mig igenom sista passet men det gick bra i allafall. Västa delen var nog efter sista nattpasset när jag efter att varit vaken i en hel natt, med feber och förkylning skulle gå den kvart det tar att ta sig till stationen. Därifrån ta tåget hem dit där jag bodde för att äta frukost och hämta packning. Sen ta tåg igen in till Oslo och därifrån buss hem till Örebro.

 

På bussen var det så jäkla kallt så man höll på att frysa ihjäl. Hur fan kan man ha air condition på när det regnar ute! Hur som helst, jag sov det mesta av resan men kände mig helt som en  disktrasa när jagkom fram. Sov hela kvällen igår nerbäddad och kände mig som en isbit.

 

Idag är jag hemma från jobbet och siktar nog på att vara hemma i morgon också men jag känner mig bättre idag i allafall. Febern är borta. Förkylningen kunde vara bättre.

 

Som om det inte kunde vara nog så har åskan slagit ner här i både vår och dotterns dator så nu har vi bara dotterns lilla bloggdator. Jag hoppas vår blir lagad snart så jag kanblogga som vanligt igen.

 

Kram på er så länge.

 

Skönt att vara hemma igen.

Lovar att berätta mer om hur min Norge vistelse sett ut sen.

Nu blir det att sätta på en kopp kaffe och ringa jobbet.

 

Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards