annehlie

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 23 juli 2010 17:00

Fortsättningen på mitt underbara bröllop......

 

Ja och så stog vi då där till sist i ett kärlekshjärta som skule bli starten på vårt nya liv tillsammans. Långt ifrån alla nära och kära men närmre varandra än nånsin.

Det är ett magiskt ögonblick då min älskade sätter ringen på mitt finger. (Ringarna köpte vi för övrigt på Guldfynd hemma i Sverige. Vi tordes inte utmana ödet och inhandla de i Thailand).

Det var ett lika magiskt ögonblick i den stunden som jag fick sätta ringen på Davids finger för just precis i den stunden så blev vi faktiskt man & hustru. Det går inte att beskriva den känsla av lycka som bubblade i min kropp i just denna stund. Näst efter de gånger jag fött mina barn så är det här bröllopet det största och vackraste jag någonsin åstadkommit med mitt liv. Jag älskar dig David!

Thailand bästa bartender  lät champangekorken flyga och sen så skålade vigselförättaren med oss i champange glasen. (Det skulle ha sett ut det om prästen gjort det här hemma i kyrkan hi,hi)

Naturligtvis så kom den även........

KYSSEN

Och den var lång, känslosam, äkta och......helt underbar.

Tänk att ett bröllop bara kan vara så vackert!!!!!!!!!

Och än var inte kvällen slut.

Fortsättning följer en annan kväll

Kram Vickan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards