annehlie

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 21 juli 2010 17:00

Det här var bilden vi skådade framför oss när vi tittade ut över havet.

    

 

Det var så vackert och så spännande. Och så började de spela och sjunga live de låtar vi själva hade fått valt. Den första låten inledningsvis var "When you say nothing at all" . Det var så otroligt vackert att jag nästan skakade av lycka och tårarna var väldigt nära kan jag säga. Efter den låten  spelade de "Älska mig för den jag är" med Ainbusk singers och om tårarna var nära innan så höll hjärtat verkligen på att sprängas av känslor vid det här laget. När de började spela låten så vandrade vi ner mot hjärtat.....

 

 

 

 

 

 

Att benen inte skakade sönder på mig av nervositet och lycka  fattar jag inte för det var verkligen sån otroligt stark  känsla av lycka och kärlek som strömmade genom min kropp när vi vandrade ner mot hjärtat under Stefans vackra solosång med Ainbusk singers.

 

 

 

Ja jag kan bara säga att LYCKAN VAR TOTAL när jag och min älskling nådde det fint smyckade hjärtat i sanden.

 

Vigselakten kunde börja!!

 

 









Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards