annehlie

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 20 juli 2010 17:00

  

Ja  då var det som sagt var dax att fixa håret och sminket. Snacka om att man kände sig lyxig med två män vid sin sida samtidigt och bägge två hade de ett enda mål i sikte....att göra mig till en vacker brud samma kväll. Inte undra på att stämningen låg på topp .

Några timmar senare gick vi iväg, jag i min rosaskimrande brudklänning och David i matchande skjorta och vit kostym, till.......

 

 

limousinen. Hi,hi ja det hade ju naturligtvis varit ett extra plus om den sett ut så här, den hade ju matchat kläderna bra men...nej så var det inte....den var svart och det kändes som att kliva ur en limousine iallafall. Det kan jag intyga. Så här såg det ut när vi kom fram......

 

 

 

Det var tre fotografer som stog och väntade på oss när vi kom och kameran blixtrade som om vi vore ett väntat fotomodellpar som klev ur bilen.

 

 

Jag fick hjälp av tjejen från bröllops firman att fixa till det sista och sen var det bara att skrida fram genom hotellets långa gång bland palmer, ner genom baren och terassen där det redan flockats okända mäniskor som ville skåda vårt vackra bröllop.

 

 

Och här och ingen annanstans börjde den vackra sagan äntligen....på grannhotellets terass trapp med hela Koh Lantas turister som vittnen......

 

 

Fortsättning följer om ni är intresserad av fortsättningen av mitt magiska bröllop.

 

Kram på er!!

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards