annehlie

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 15 juli 2010 21:55

  

Nu....snart....alla mina kära bloggkompisar darar jag till Norge. I morgon bitti går tåget till första anhalten och därefter vidare till Oslo.

Jag har inte möjlighet att blogga i Norge så jag kommer inte att ha möjlighet att gå in på era bloggar men jag har förberett mig och kör en repris på mitt underbara bröllop i Thailand. Alla mina gamla bloggvänner får stå ut med en härlig repris och alla mina nya goa vänner här ute får gotta er i mitt underbara brölop på en strand i ingenstans.

 

När jag kommer hem så hoppas jag kunna bjuda er på en underbar liten avslutning på bröllopstemat och jag hoppas naturligtvis också att jag ska ha lockat några bloggare att utmana ödet och göra samma sak som vi gjorde. Vi  ångrar oss inte!

 

Jag kommer att sakna er och bloggen jättemycket men å andra sidan så kommer jag bara att äta, sova och jobba de närmaste 10 dagarna. Mycket mer kommer jag inte att hinna med. Men naturligtvis så åker kameran med : ) kanske det blir nån sightseeing, vem vet.

 

Känner dock på mig att det blir mycket pocketläsande i bingen. Vädret ska ju inte bli det bästa i Norge nu har jag hört. Men det känns nästan bra när man ska försöka sova om dagarna. Ska nämligen jobba 9 nätter på rad så sova bör man, annars dör man : )

 

Ha det så gott nu allihop.

 

PS: Ha det så kul på skara sommarland nu Carro. Bada och sola lite för mig också och njut...njut...njut och ha det bara lugnt och skönt.

Hälsa brorsan också, att jag älskar er båda två. Kram.

 

Puss och kram

 

Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards