annehlie

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 14 juli 2010 18:52

  


Pust och stön! En sån här hade jag behövt haft på mitt rum på jobbet idag. Tur att jag var ute på hembesök hela eftermiddagen för jag hade aldrig stått ut i mitt rum en halv dag till kan jag säga. Svetten bara lackade efter en halv dag och då började ändå morgonen lite svalkigt.

Nej i morgon ska jag låna sekreterarnas ena fläkt för då ska jag ha vägmottagning hela förmiddagen och läkarmottagning hela eftermiddagen. Minst ett 20 tal barn kommer att passera in och ut på mitt rum och då blir det varmt kan jag lova. Jag fattar inte att det kan vara så hima varmt efter en sån urladdning som kom igår med åska och regn. Tydligen gick det en tromb genom Lindesberg också. Det låg grankvistar överallt när jag åkte hem igår och när man tittade ut i skogen så var stora träd med rötter uppdragna och omkullvälta. Snacka om starka krafter!

 

Nu börjar det närma sig utresa till Norge också. Håller för fullt på att tvätta och packa nu i kväll. Har massor att göra så det blir inte mycket bloggaande den här veckan. Usch har ingen lust att åka alls : (. Jag vill vara hemma och sola och bada. Idag gick min arbetskamrat på semester och hon åker till Mallis i morgon. Visserligen är det tillräckligt varmt här hemma men tänk att få ligga vid havet och slappa och mysa! Jag vill också!!!!!

 

Som sagt var, jag får ta en dag i taget och när jag kommer hem har jag fyra arbetsdagar framför mig och sen åker vi med ett par vänner till Ljusdal. Hoppas det blir sol då så vi kan leta upp nån öde strandkant och bara vara för det är nog precis det jag behöver då : ) Jag ser iallafall jättemycket fram emot det.

 

Nej nu måste jag lägga på ett kol här och se till att få något gjort. Maken har jag skickat till affären att handla tacos.

 

Vi höres!!!

 

Kram Vickan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards