annehlie

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 8 juli 2010 19:00

   Hej svejs!

 

  

Nu är ytterligare en arbetsdag över och ikväll står det STÄDNING på schemat. Vi får ju som bekant besök i helgen och även om huset säkert ser ut som ett upp och nervänt "jag vet inte vad" efter helgen med allt folk som ska komma hit och bo här så känns det ju ändå som att man vill ha snyggt hemma vid helgens början.

Det är ju visserligen bara ett par som kommer för att besöka oss men sen så ska ju dottern och hennes kompis bo hemma här hela helgen också och så kommer bonusdottern och hennes kompis också hit i helgen.

Man får hoppas att alla ungar håller sig i skinnet under helgen nu under värsta partyhelgen : ). Tur att man är hemma och kan hålla ställningarna någolunda i allafall.

Kommer väl kanske inte att hinna med att blogga sådär fruktansvärt mycket i helgen med uppdateringen sen kommer att bli kanon, det lovar jag.

 

Noradagarna, here I come! Make my day!

 

Nedräkning nu....två dagar kvar....

 

Vilken av klänningarna ska jag välja.

 

  

  

Svårt val. Vad tycker ni?

Jag får väl prova mig fram i morgon.

 

Vi ses snart igen!

 

Vickan

 

Av Annehlie Eriksson - 8 juli 2010 16:00

Ja här sitter jag fortfarande och sliter med paketet med saxen i högsta hugg. Puh, det börjar bli lite svettigt nu : )

Men herregud! Ska det vara så förbaskat svårt att öppna ett jävla paket!!!!!!

Tålamod har inte alltid varit min starka sida må jag säga.

Till sist fick jag iallafall upp paketet. Tur att hon inte tejpade med tre tejprullar som hon tänkte göra. Puh!

  

Här är den, den jättefina aprikosa toppen som jag fick. Åh den är så somrig och fin. Tack snälla Caroline. Jag blev jätteglad. Den blir perfekt i sommar och för att inte tala om hur fin den kommer att bli på Cypern sen när man skaffat sig ännu mer solbränna

 

Naturligtvis så hade hon införskaffat sig en likadan själv också : )

 

Kram Vickan

 

  

Av Annehlie Eriksson - 8 juli 2010 12:00

Igår när jag kom hem så kom min dotter ut från sitt rum och sa "Varsogod mamsen! Här får du en present av mig". Paketet var mjukt och väl inlindat kan jag säga. Presenten låg i en HM kasse som var inlindad i en HEL JÄKLA TEJPRULLE!!!!

Det var inte lätt att öppna den kan jag säga. Jag såg nog mest ut som ett fån samtidigt som jag naturligtvis blev väldigt glad. Jag fick bara en ledtråd óch det var att hon också ville ha en likadan vilket gjorde mig ännu mer förbryllad??? Varför gav hon bort något som hon så gärna ville ha själv   

Smilfia. Nu njuter du va när du får se din mamma kämpa med att öppna ett ynka litet paket. Så här mycket tejp tog det typ en kvart att få bort och då är det ändå minst 3/4 dels kvar av tejprullen runt paketet.

Ja som ni ser så får jag nog sitta här hela dagen och pyssla och knåpa så vi ses väl om några timmar då   .

 

kram Vickan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards