annehlie

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 7 juli 2010 21:24

Tjingeling!

Nu är man hemma igen efter en otroligt skön stund hos mitt alldeles privata massageinstitut, min vän Pon. Hade en administrativ eftermiddag på jobbet idag och stt i flera timmar och rynkade pannan innan jag fått ihop schemat och alla bokningar inför hösten. Nu är det gjort iallafall och det känns underbart. Alla kallelser är klara bara att skicka iväg sen mot sensommaren.

Men jag fick en jäkla huvudvärk och kände mig lätt stressad när jag kastade mig i bilen på väg till Pon. När jag sen lade mig på madrassen inne i hennes massagerum så kände jag nästan hur jag på en gång bara försvann bort. Så trött var jag.

  

Det är den här härliga oljan som hon använder. Den luktar gudomligt och man blir mjuk som en baby i huden efter den. Den funkar skitbra som solskyddsfaktor också. jag trodde att jag skulle bli bränd men nejdå, jag blev till och med riktigt brun efter bara en timme i solen. Finns inte att köpa i Sverige tyvärr tror jag men nu har jag skickat bud med Pons kompis när hon åker till Thailand. Pon själv åker inte dit förrän i vinter och då ska hon få hamstra åt mig till nästa sommar.

Två och en halv vecka nu till nästa massagestud. Det känns lite långt  men det är inget att göra åt eftersom jag åker till Norge nästa vecka och blir borta veckan efter.

 

Nej måste plcoka lite bland disken nu.

 

Ha det så gott allihop!

 

Vickan

  

Av Annehlie Eriksson - 7 juli 2010 20:00

  

(Min dotter och svärdotter som poserar på bilden)

 

Minns ni sommarhuset som jag pratade om att vi ska sälja! Nu ligger det ute till salu på hemnet. Gå in på den här länken så får ni se vilka fantastiska bilder vår mäklare Susanne har tagit. På torsdag nästa vecka blir det visning. Håll tummarna för att vi får några bra bud nu.

kanske någon bloggare som är intresserad av att köpa ett sommarhus. Huset är mysigt och läget är fantastiskt men jag och min man är som sagt var inga sommarstugetyper...tyvärr.


http://bostad.lansfast.se/Beskrivning.aspx?GUID=3PNJ83KMAF0MV6H9&typ=CMVilla


Vickan.

Av Annehlie Eriksson - 7 juli 2010 18:00

  

För er som  undrar vart jag är så ligger jag JUST NU och får otroligt skön och underbar thaimassage. Jag har en thailändsk väninna, Pon, som jag lärde känna för flera år sen. Hon är bra på så mycket så det går inte ens att beskriva i ord. Hon kan laga underbar mat, varje gång man kommer hem till henne får man smaka något nytt gott tahailändskt bakverk. Jag älskar kantareller och blåbär men hatar att gå i skogen så eftersom hon ändå är ute i skogarna hela somrarna och hela hösten så plockar hon åt mig som jag sen får köpa för en billig peng. Hon syr och hon gör armband och halsband.

men bästa av allt. Hon är underbar på att ge thaimassage. Varannan vecka åker jag hem till henne efter jobbet och sen får jag två timmars thaimassage. Jag kan lova att man är avslappnad efter en sån behandling och man sover som ett barn sen.

Så här befinner jag mig just nu, i paradiset nr. 2 för det riktiga paradiset finns ju såklart bara i Thailand : )

 

See you later

 

kram Vickan.

Av Annehlie Eriksson - 7 juli 2010 15:00

  

Nu undrar min dotter om jag sitter och bloggar på arbetstid : ) när senaste inlägget kom in men nej, så är icke fallet *S*.

Min dotter skulle nog lätt kunna påstå att jag är den mest otekniska morsa som finns så därför blir hon nog nu väldigt förvånad när hon ser att JAG lyckats med att blogga tidsinställda inlägg. Ha ha.

Den här topen fick jag i vilket fall som helst också av henne. Bilden blev lite mörk  men så här ser den ut på galgen

  

Somrig och fin. Den blir perfekt en varm och het sommardag.

 

Vickan

 

Av Annehlie Eriksson - 7 juli 2010 10:00

 

Den här snygga väskan damp ner i vår brevlåda igår. Ja alltså inte själva väskan men avin som man kunde häta ut väskan på. Den anlände tillsammans med en massa andra kläder till min överlyckliga dotter. Idag damp det ner ytterligare plagg och ett antal väskor så då fick jag den här av henne.

Den är skitsöt tycker jag!

   

Kolla hjärtanet på väskan. I Love It! Tack Caroline.

 

kram mamma. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards