annehlie

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 6 juli 2010 18:54

  


Hallojsan!

 

Här hemma började morgonen tidigt. Klockan fem ringde klockan och då var det bara att pallra sig upp för då vankades en spännande 45 minuters promenad med dottern. Jag är mäkta stolt över mig själv att jag fixat att hålla i det här power walkandet trots tidiga mornar och dessutom så är jag ju som bekant inte ens morgonpigg. Nej tvärtom, jag är morgontrött fast ärligt talat så verkar det som att kroppen ställt in sig på att gå upp tidigt nu för även om jag får sova nån morgon så vaknar jag ganska tidigt. Men det är bara skönt!

 

Ni som vet att jag pratat ganska länge om att vi ska åka till Cypern vet ju också att vi från början beställde en resa till Agia Napa och skulle bo på det här hotellet.

Hotell Marina ett par minuter ifrån Agia Napa. Hotellet såg jättefint ut men ju mer tiden led och ju fler man pratade med så sa nästan alla att Agia Napa var en riktig partyort och det var ju inte riktigt det vi var ute efter den här gången då. Vi vill ju liksom koppla av lite, njuta av semester. Tänk om hela hotellet skulle vara fullt av partiga ungdomar och så vi. Visserligen så skulle vi nog klara av det också för party och lite fart och fläkt har vi aldrig varit rädda för varken jag eller min man. Men man skulle nog då behöva ha semester igen sen när man kom hem då : )

Nej men nu känns det faktiskt bra när vi bytt ort och hotell.  

Det blev en lägenhet med utsikt över havet i Fig Tree Bay istället.

Men det är som sagt var i augusti det. Nu laddar vi inför Nora dagarna istället.

Flera kända artister kommer hit och spelar som

Direkt efter jobbet blir det att dra hemåt för då kommer våra goa vänner Björn och Åsa hit. vi ska naturligtvis spela lite poker också men vi har ju hela natten på oss till det : )

FREDAG

 

Klockan 21.00 på kvällen kommer iallafall jag att vara given framför stora scenen då Björn Rosenström står på schen. Han är så jävla skön tycker jag. Han var där förr förra året också och då stog jag också där.

  

 

Minns ni de här?

  

Ja hur många gånger har man inte stått på dansgolvet och hoppat omkring till de här fiolspelande grabbarna och sjungit med i refrängen "Om du vill bli min fru, ska jag ta dig här och nu men om du inte kan får du ta en annan man!"

kl. 23.30 står de på schen. Come back efter 15 år! Kan man ju inte missa bara!

 

LÖRDAG

 

Klockan sju på kvällen är jag direkt given framför stora schen igen för då spelar

  

Längst fram kommer jag att absolut att stå och tralla med i alla gamla gyllene tider dängor!

  

Jag gillar Linda så när hon uppträder kl. 20.50 kommer jag också att lyssna men då kanske jag har tagit plats inne i öltältet istället och lyssnar på håll.

  

kl. 00.50 drar det här partybandet igång. Vet inte vilka de är men de ska tydligen spela en mssa bra covers iallafall. Och de måste nog vara jäkligt bra om de ska få igång en publik kl. ett på natten. Vi får se om vi är kvar då eller om vi åter igen sitter vi poker bordet hemma och myser.

 

Hur som helst så ska det bli en jäkligt rolig helg!

 

Tjingeling på er!

 

Vickan

 

 

     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards