annehlie

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Annehlie Eriksson - 2 juli 2010 18:45

  

Startar upp bloggen idag med en cool bild på min sons katt. Här ligger hon och sover i Robins famn helt utslagen verkligen. Lilla snuttan!

 

Herregud vad hett det har varit idag. Redan klockan halv nio i morse när jag skjutsade min dotter till tandläkaren så var det varmt ute. Jag hade packat träningsbagen för första gången på flera månader och åkte nu direkt till Lindesberg och gymet. Kom ju knappt ihåg hur man drog kortet kändes det som. Det kändes verkligen att nu var det dax.

Började med 5 minuters uppvärmning på crosstrainern och sen styrketränade jag och efter det blev det springbandet i 30 minuter. Shit vad jag hade gått ner mig viktmässigt när det gällde styrketräningen. Fick byta ner mig till betydligt lättare vikter än tidigare. När det gällde konditionen däremot så upptäckte jag att mitt motionerande de senaste månaderna verkligen hade gett resultat och jag kunde springa fortare än tidigare och uppvärmnngen var en peace of cake.

 

Efter jobbet åkte jag ut och åt god lunch med mina arbetskamrater. De jobbar den här veckan och jag har semester men nästa vecka är det tvärtom : (

 

Åkte sen hem och väntade ivrigt på att mitt paket från nelly skulle komma. Jag har beställt tre klänningar därifrån men tyvärr så kommer det inte förrän på måndag fick jag besked om.

   Den här fick min dotter ifrån Nelly tidigre och när jag provade den så sa det bara klick. Visst jag kan låna hennes men jag kände att jag ville ha en egen för jag föll verkligen för den pladask. Den är skitläcker bak på ryggen också.

   De här skorna till var verkligen asläckra. Tyvärr så har jag inte samma storlek på fossingarna som min dotter så jag fick allt köpa mig ett par egna. Problemet är bara att de är slut i st. 36 så nu får jag vänta tills de kommer in igen. Suck!

   Den här vackra klänningen föll jag också för pladask. Jag älskar kläder som skimrar!   

 

Jag hade beställt en till, en blommig liten sak men den hittar jag inte på just nu. Ja ja. Den får ni se nästa vecka.

Min dotter har verkligen fått mig att älska nelly kläderna. De här klänningarna kommer att bli perfekta när vi i augusti vandrar längs stråken på Cypern en varm och skön sommarkväll.

  

Den här har jag inte beställt. Den var för dyr men visst är den snygg! Suck! Suktar.....

 

Resten av dagen har jag bara legat i solstolen och haft det bra, käkat gubbar och hallon med mjölk. Mmmm.

 

Ha det så gott!

  

 

 

Kram Vickan

 

 



  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards